برنامه Move To Measure: نسخه مجازی ابزارهای اندازه گیری در آیفون - زوم اپ

دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Move To Measure اپلیکیشنی برای آیفون است که به کمک آن می‌توانید ابزارهایی مجازی برای اندازه گیری همچون خط کش و نقاله در اختیار داشته باشید.
تبلیغات

ابزارهای بسیاری وجود دارند که با انتشار نسخه‌ای مجازی از آن‌ها، به‌مرور به دست فراموشی سپرده شده‌اند که برای مثال می‌توان به دفترچه یادداشت‌ اشاره کرد که این روزها، بر‌خلاف سالیان پیش پیدا کردن آن در همه‌ی خانه‌ها ممکن نیست و بسیاری از خانواده‌ها این ابزار را به‌طور کامل با نسخه‌ی دیجیتال در گوشی یا کامپیوتر جایگزین کرده‌اند. Move To Measure نیز در ابتکاری جالب، اقدام به دیجیتال کردن ابزارهای اندازه گیری همچون متر، خط کش، نقاله و... کرده است تا کاربران بتوانند با استفاده از نسخه‌ای مجازی، دقیق و کاربردی از این ابزارها، همیشه و همه‌جا این وسیله‌های اندازه گیری را همراه خود داشته باشند. توسعه‌دهنده‌ی این اپلیکیشن خطای موجود در اندازه‌گیری‌های انجام‌شده را تنها ۳ درصد می‌داند که آماری شگفت‌انگیز و البته قانع‌کننده برای استفاده از نسخه‌ی دیجیتالی این وسیله‌ها به‌حساب می‌آید.

Move To Measure از دو واحد اینچ و سانتی‌متر برای محاسبات استفاده خواهد کرد که می‌توانید واحد مورد نظر را از بخش تنظیمات به واحد پیش‌فرض برنامه تبدیل کنید. اگر مایلید از فاصله‌ی بین دو جسم در خانه یا اتاق خود باخبر شوید؛ می‌توانید با عکس‌برداری از مکان مورد نظر، مسافت بین دو نقطه‌ی انتخابی را مشاهده کنید. محیط کاربری نیز به شکل قابل قبولی طراحی شده است و باعث می‌شود هنگام کار با برنامه از آن لذت ببرید و در استفاده از امکانات آن گمراه نشوید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی خوب و قابل قبول محیط کاربری
  • ابزارهای مجازی همچون متر، نقاله و ...
  • وجود دو واحد اندازه گیری سانتی‌متر و اینچ

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات