ال جی جی 6 از دستیار هوشمند و نمایشگری با رزولوشن بالا برخوردار است

جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در کنفرانس خبری که امروز کمپانی ال‌جی برگزار کرد، تایید شده که گوشی ال‌جی جی 6 قرار است از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۲:۱ بهره ببرد.
تبلیغات

ال‌جی در حال حاضر دعوت‌نامه‌های کنفرانس خبری‌اش در نمایشگاه MWC 2017 را به رسانه‌ها ارسال کرده و با در نظر گرفتن اخبار و اطلاعات منتشرشده، می‌دانیم که قرار است در این کنفرانس خبری از تلفن هوشمند ال‌جی جی 6 رونمایی شود.

در شایعات قبلی به این موضوع اشاره شده بود که ال‌جی جی 6 قرار است از نمایشگری با نسبت ۲:۱ استفاده کند و دارای رزولوشن بالایی نیز باشد. حال اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه این گفته‌ها صحت دارند و در ال‌جی جی 6 قرار است نمایشگری استفاده شود که دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل با تراکم پیکسل ۵۶۴ PPI خواهد بود که باعث می‌شود نمایشگر به نسبت ابعاد ۲:۱ برسد.

کمپانی ال‌جی در مورد این مشخصات گفته است نسبت ابعاد ۲:۱ به این معنی خواهد بود که بتوان المان‌های بیشتری در یک فریم جا داد. کمپانی کره‌ای در کنفرانس خبری که امروز داشت، تصاویر و ویدیویی را در نسبت ابعاد ذکرشده نشان داد که طبق گفته‌ها، نمی‌توان در نسبت ابعاد ۱۶:۹ به نمایش گذاشت.

تصمیمی که ال‌جی در استفاده از نسبت ابعاد ۲:۱ گرفته است با آنچه یونیورسال فیلم به نام فرمت Univisium معرفی کرده در یک راستا است و در صورت پذیرفته شدن فرمت جدید یونیورسال فیلم، می‌توانیم شاهد یک استاندارد جدید در نسبت ابعاد ویدیوها باشیم. البته دو محصول نتفلیکس به نام‌های Stranger Things و House of Cards نیز از این نسبت ابعاد بهره می‌برند که نشان‌دهنده رشد آن است.

از دیگر ویژگی‌هایی که قرار است در ال‌جی جی 6 مشاهده کنیم، استفاده از لوله‌های گرمایی در داخل این محصول خواهد بود تا باعث شود میزان گرمای گوشی کاهش یابد. با وجود اینکه ال‌جی این موضوع را تأیید نکرده است، اما به نظر می‌رسد استفاده از این لوله‌ها و آزمایش‌های بسیاری که روی ال‌جی جی 6 صورت گرفته، به دلیل مشکلات به وجود آمده در گلکسی نوت 7 است و ال‌جی می‌خواهد محصول جدیدش به سرنوشت تلخ پرچم‌دار سامسونگ دچار نشود.

در آخر، کمپانی ال‌جی اعلام کرد که قصد دارد از یک دستیار هوشمند جدید در ال‌جی جی 6 استفاده کند. کمپانی کره‌ای در مورد این دستیار هوشمند اطلاعات زیادی منتشر نکرده است. با این حال با در نظر گرفتن اینکه کمپانی‌های بسیاری قصد دارند در محصولاتشان از دستیار هوشمند استفاده کنند، اقدام ال‌جی کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود از ال‌جی جی 6 در ۸ اسفند رونمایی شود و سپس در مدت کوتاهی شاهد عرضه این تلفن هوشمند توسط ال‌جی باشیم.

ال جی جی 6
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات