گوشی سونی G3221 در بنچمارک انتوتو رویت شد

جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تلفن هوشمند جدید سونی که با نام G3221 در بنچمارک انتوتو لیست شده است، از دوربین پشت ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۷ برای سونی از اهمیت بسیاری برخوردار باشد. این کمپانی قصد دارد با معرفی محصولات مختلف به جایگاه بهتری در بازار تلفن‌های هوشمند برسد. گویا یکی از این محصولات که با نام G3221 شناخته می‌شود، مراحل ساخت را به اتمام رسانده و به‌تازگی در لیست بنچمارک انتوتو قرار گرفته است.

طبق اطلاعات موجود در لیست بنچمارک انتوتو، تلفن هوشمند G3221 سونی قرار است مجهز به تراشه هلیو پی ۲۰ باشد. در کنار این تراشه که ساخت مدیاتک است، می‌توان ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مشاهده کرد.

محصول جدید سونی قرار است مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا باشد. در پشت این تلفن هوشمند از یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی استفاده شده و برای علاقه‌مندان به تصاویر سلفی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی گوشی وجود دارد تا بتوانند لحظات خود را ثبت کنند.

با وجود اینکه به ابعاد نمایشگر این تلفن هوشمند در لیست انتوتو اشاره‌ای نشده است، می‌توان مشاهده کرد که از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد.

این مشخصات سخت‌افزاری شباهت زیادی به اکسپریا ام 5 دارد که در اواسط سال ۲۰۱۵ روانه بازار شده بود. البته با این تفاوت که در آن تلفن هوشمند از تراشه هلیو ایکس ۱۰ استفاده شد. با این حساب، بعید به نظر نمی‌رسد که G3221 درواقع جانشین تلفن هوشمند اکسپریا ام 5 باشد که برای عرضه در سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده است.

بنچمارک انتوتو سونی G3221
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات