مشخصات گوشی جمع‌سپاری شده زد تی ای فاش شد

جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی مشخصات تلفن هوشمند جمع‌سپاری شده زد‌تی‌ای که Hawkeye نام دارد، فاش شده است که طبق آن می‌توانیم انتظار یک محصول میان‌رده را داشته باشیم.
تبلیغات

یکی از محصولات زدتی‌ای که در CES 2017 توجهات را به خود جلب کرد، گوشی جمع‌سپاری شده این کمپانی بود که توسط کاربران و طرفداران زد‌تی‌ای طراحی شده است. کمپانی چینی نیز محصول جدید خود را که داشتن ردیاب چشمی از ویژگی‌های کلیدی آن محسوب می‌شود، در کیک استارتر قرار داد تا بتواند بودجه لازم برای تولید و عرضه آن را از طریق طرفداران و علاقه‌مندان تامین کند.

حال زد‌تی‌ای مشخصات در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند را اعلام کرده است که به ما اجازه می‌دهد با گوشی جمع‌سپاری شده زدتی‌ای بیشتر آشنا شویم. این تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید نوقا است و در پشت آن از ترکیب دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است. این دستگاه به یک تراشه اسنپدراگون 625 مجهز شده و دارای باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

از دیگر مشخصات گوشی جدید زدتی‌ای می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی، حافظه قابل ارتقا تا سقف ۲۵۶ گیگابایت، اجازه استفاده از ۲ سیم کارت، چیپ ان‌اف‌سی و حسگر اسکنر اثرانگشت اشاره کرد.

در حال حاضر زدتی‌ای با نرم‌افزار این تلفن هوشمند مشکل دارد و نمی‌داند چگونه باید از ردیاب چشمی استفاده کند. همچنین قابلیت قاب چسبنده که به کاربر اجازه دهد گوشی را به هر سطحی که می‌خواهد بچسباند نیز از چالش‌های موجود برای زد‌تی‌ای محسوب می‌شود. این تلفن هوشمند Hawkeye نام دارد و در حال حاضر در کیک استارتر ۱۹۹ دلار برای آن تعیین شده است. البته چالش دیگری نیز برای کمپانی چینی وجود دارد. این کمپانی تنها توانسته ۳۲۰۰۰ دلار را از هدف ۵۰۰۰۰۰ دلاری خود جمع کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات