حساب کاربری ویبوی مایکروسافت به نوکیا فونز تغییر نام داد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با وجود اینکه مایکروسافت حقوق نوکیا را واگذار کرده است، هنوز علت تغییر نام حساب کاربری ویبوی این کمپانی به نوکیا موبایل فونز مشخص نیست.
تبلیغات

در حال حاضر مایکروسافت تمام سهام نوکیا را واگذار کرده و برند نوکیا و حقوق آن را نیز فروخته است. همچنین به‌وضوح مشخص است که برند لومیای  مایکروسافت روزهای افت خود را پشت سر می‌گذارد.

با این حال اتفاق جالبی افتاد که تعجب همه را برانگیخته است. به‌تازگی صفحه رسمی ویبوی مایکروسافت لومیا به نوکیا فونز تغییر نام داده است. البته هیچ شکی وجود ندارد که تمام حقوق برند نوکیا واگذار شده است و مایکروسافت نیز باید تمام ساختارهای گذشته را تغییر دهد.

دوم سپتامبر ۲۰۱۳، مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد بخش تولید گوشی‌های هوشمند نوکیا را به قیمت ۷٫۲ میلیارد دلار خریداری کند. در آن زمان نوکیا با مشکلات اقتصادی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کرد و استفاده نکردن از سیستم‌عامل اندروید ضرر سنگینی به این کمپانی وارد کرده بود. مایکروسافت امید داشت با خرید این بخش بتواند برند لومیا را به اوج برساند.

پس از شکستی که برند لومیا داشت، مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد بخش فیچرفون خود را به فاکسکان و اچ‌ام‌دی گلوبال به ارزش ۳۵۰ میلیون دلار بفروشد. این کار باعث شد تا بار دیگر برند نوکیا به بازار بازگردد. در حال حاضر کمپانی اچ‌ام‌دی توانسته است چند فیچرفون به بازار عرضه کند و همچنین قصد دارد از تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید رونمایی کند.

حساب کاربری ویبوی مایکروسافت

با وجود اینکه نام حساب کاربری ویبوی مایکروسافت تغییر پیدا کرده است، می‌توان مشاهده کرد که در پس‌زمینه هنوز نام مایکروسافت لومیا وجود دارد. در حال حاضر علت اینکه چرا نام حساب کاربری تغییر کرده است، مشخص نیست. با این وجود انتظار می‌رود که در روزهای آینده شاهد انتشار اخباری در مورد این حساب کاربری باشیم و ببینیم که چرا مایکروسافت آن را تغییر داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات