تصویر فاش شده از قاب ال جی جی 6 شباهت آن به جی 5 را نشان می دهد

دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با در نظر گرفتن تصویر قاب ال‌جی جی 6، احتمال استفاده از دوربین دوگانه با طراحی افقی در پشت این گوشی قوت می‌گیرد.
تبلیغات

به‌تازگی تصویری از قاب منتسب به ال‌جی جی 6 فاش شده است که با در نظر گرفتن آن می‌توان شباهت موجود میان این محصول با ال‌جی جی 5 را تأیید کرد. با در  نظر گرفتن این قاب، می‌توان دریافت که تلفن هوشمند آینده ال‌جی از ترکیب دوربین دوگانه در پشت خود بهره می‌برد که به‌صورت افقی طراحی شده است.

فلش ال‌ای‌دی در میان دو سنسور دوربین قرار گرفته است و در زیر آن می‌توان حسگر اسکنر اثرانگشت دایره‌ای شکل را مشاهده کرد. هنوز مشخص نیست آیا محصول جدید ال‌جی از طراحی ماژولار بهره ببرد یا خیر. در گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ال‌جی جی 6 قرار است باتری قابل جداسازی داشته باشد؛ اما این موضوع صرفا به معنی بهره بردن پرچم‌دار جدید کمپانی کره‌ای از طراحی ماژولار تلقی نمی‌شود.

گویا کمپانی ال‌جی قصد دارد امسال با عرضه یک پرچم‌دار قدرتمند بازار را از سامسونگ برباید. طبق شایعات، انتظار می‌رود ال‌جی از ال‌جی جی 6 در ماه فوریه رونمایی کند. البته احتمال این نیز هست که رونمایی از این تلفن هوشمند در نمایشگاه MWC 2017 صورت گیرد.

در گذشته شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ از گلکسی اس 8 در MWC 2017 رونمایی خواهد کرد. حال نگاه‌ها به ماه آوریل بازگشته‌اند و گمان می‌رود سامسونگ رویدادی در شهر نیویورک برگزار و از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کند. در این صورت ال‌جی می‌تواند با زودتر معرفی کردن محصول خود، شانس بیشتری برای رقابت با گلکسی اس 8 سامسونگ داشته باشد.

در هر صورت باید به این موضوع اشاره کنیم که شباهت‌های زیادی میان تصاویر رندر منتشرشده از ال‌جی جی 6 و تصویر قاب منتشرشده از این محصول وجود دارد. همین امر باعث می‌شود احتمال صحت تصویر قاب پرچم‌دار آینده ال‌جی افزایش یابد. انتظار می‌رود ال‌جی جی 6 یکی از اولین تلفن‌های هوشمندی باشد که در آن از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات