ترامپ: تیم کوک ساخت محصولات اپل در آمریکا را بررسی می کند

پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای اعلام کرده که تیم کوک توانسته است وی را در مورد ساخت محصولات اپل در آمریکا متقاعد کند.
تبلیغات

رئیس جمهور منتخب آمریکا، دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای گفته که به‌تازگی با تیم کوک، مدیرعامل اپل، صحبتی در مورد تولید محصولات اپل در داخل خاک آمریکا داشته است. ترامپ می‌گوید تیم کوک توانسته است او را متقاعد کند و معتقد است که تیم کوک واقعا آمریکا را دوست دارد و می‌خواهد برای کشورش کار بزرگی انجام دهد.

ترامپ بارها اعلام کرده که اپل یکی از کمپانی‌هایی است که وی می‌خواهد این شرکت در خاک آمریکا به تولید محصولاتش بپردازد. تیم کوک در میان افراد بلندمرتبه‌ای در دنیای تکنولوژی بود که با ترامپ در دسامبر ۲۰۱۶ ملاقات کرد. هنوز مشخص نیست که آیا ترامپ با تیم کوک در این ملاقات صحبت کرده است یا این صحبت‌ها به‌تازگی صورت گرفته است.

ترامپ قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وعده‌هایی داده بود که از آن جمله می‌توان به اشتغال‌زایی و بازگرداندن خط تولید محصولات به آمریکا اشاره کرد. با وجود اینکه ترامپ هنوز بر سر میز ریاست جمهوری ننشسته، اما توانسته است اعتبار زیادی کسب کند؛ زیرا خیلی از خودروسازان آمریکایی اعلام کرده‌اند که می‌خواهند تولید محصولاتشان را در آمریکا انجام دهند. البته نکته‌ای که وجود دارد، این است که این خودروسازان ادعا می‌کنند وعده‌ها و گفته‌های ترامپ در تصمیمات آن‌ها بی‌تأثیر  بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات