شکست بوگاتی ویرون در تست شتاب توسط ابرخودروی ریماک

پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بوگاتی ویرون در یک مسابقه‌ی درگ از ابرخودروی الکتریکی ریماک جا ‌ماند.
تبلیغات

خودروی مفهومی ریماک که برخی از سریع‌ترین ابرخودروها را در مسابقات درگ مغلوب کرده، حالا نگاه خود را متوجه بوگاتی ویرون کرده است. نتیجه، نمایشی از این است که ما چگونه در حال وارد شدن به عصر جدید خودروهای شاهکاری هستیم که از باتری و نه از پیستون قدرت می‌گیرند.

شگفت‌انگیز است که ببینیم استارتاپ‌های خودروهای الکتریکی مثل فارادی فیوچر و حتی برندهای مطرح‌تری مانند تسلا چگونه خودروهای روزمره‌ای را مهندسی می‌کنند که می‌توانند در شتاب، خودروهای سوپر اسپرت را قطعاً شرمنده کنند؛ خودروهایی از شرکت‌هایی با سابقه‌‌ی بیشتر.

برای مدت‌زمانی بسیار طولانی، بوگاتی ویرون پادشاه شتاب و قدرت بود. در حالی که ویرون شاید هنوز هم عنوان برتر را از نظر حداکثر سرعت به‌ نام خود داشته باشد، یک ابرخودرو از کرواسی، یعنی خودروی مفهومی ریماک،‌ قهرمان «دوی سرعت» شده است!

خودروی Concept One ریماک از چهار موتور الکتریکی هر کدام با جعبه‌دنده‌ی مستقل و مجموع قدرت خروجی ۱۰۷۳ اسب بخار و ۱۵۶۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌گیرد. در نظر داشته باشید که تمام این قدرت بلافاصله به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

ویدیوی زیر نمایشی جذاب از این امر است که انتقال قدرت چگونه به ریماک اجازه می‌دهد در مقایسه با بوگاتی افسانه‌ای از خط زودتر عبور کند.

دانلود 360P | دانلود 720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات