هواوی از تبلت جدیدی در MWC 2017 رونمایی می‌کند

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
به‌تازگی تبلت جدیدی از هواوی به نام مدیاپد تی 3 توانسته است گواهی وای‌فای کسب کند و به نظر می‌رسد که این محصول قرار است در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی شود.
تبلیغات

سال گذشته، هواوی از یک تبلت به نام مدیاپد ام 3 رونمایی کرد که البته توانست با فروش نسبتا خوب، به بازار تبلت که در حال حاضر با رشد منفی رو به رو است کمک کند. البته بزرگ‌ترین اتفاقی که افتاد این بود که هواوی توانست محصول جدیدش را در بازار آمریکا نیز عرضه کند تا به رشد خود در این بازار ادامه دهد.

حال به نظر می‌رسد کمپانی چینی قصد دارد در نمایشگاه بزرگ MWC 2017 حاضر شود تا در کنار رونمایی از محصولات جدیدش، از یک تبلت به نام مدیاپد تی 3 رونمایی کند. خبر احتمال رونمایی از این تبلت زمانی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که مشخص شد تبلتی از هواوی با نام مدیاپد تی 3 توانسته است از WFA گواهی وای‌فای کسب کند.

متأسفانه اطلاعات بیشتری در مورد این محصول وجود ندارد، اما کسب گواهی می‌تواند نشان دهد که مراحل تولید تبلت مدیاپد تی 3 به پایان رسیده و آماده عرضه در بازار ایالات‌ متحده آمریکا است. با این حال برای دانستن اطلاعات بیشتر باید تا نمایشگاه MWC 2017 صبر کنیم که شاهد رونمایی از تبلت جدید هواوی باشیم.

MWC یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سال است که هرساله در این نمایشگاه شاهد رونمایی از محصولات مختلف از قبیل تلفن‌های هوشمند و تبلت توسط کمپانی‌های مطرح جهان هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات