ال جی پیش گزارش مالی سه ماهه چهارم ۲۰۱۶ را منتشر کرد؛ ضرر مالی و درآمد ۱۱.۸ میلیارد دلاری

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس پیش گزارش مالی جدیدی که کمپانی ال‌جی منتشر کرده، این کمپانی با وجود فروش مناسب با ضرر همراه بوده است.
تبلیغات

ال‌جی پیش گزارش مالی سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ را منتشر کرده است. در این گزارش، میزان درآمد کمپانی از ماه اکتبر تا ماه دسامبر محاسبه شده است و نتایج نشان می‌دهند که ال‌جی توانسته است به درآمدی معادل ۱۱.۸ میلیارد دلار برسد.

این میزان درآمد نسبت به سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۶ حدود ۱۱.۸ درصد بیشتر است. در آن زمان، کمپانی ال‌جی توانسته بود به درآمد ۱۰.۵ میلیارد دلار برسد. جالب است بدانید که سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ نسبت به سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۵ برای ال‌جی نتایج بهتری به همراه داشته است. البته گزارش‌ها نشان می‌دهند که رشد سالانه ال‌جی تنها ۱.۵ درصد بوده است.

با وجود اینکه فروش محصولات ال‌جی بالا بوده است، به دلایلی مانند مالیات، ال‌جی با ضرری معادل ۲۸.۲ میلیون دلاری روبه‌رو شده که باعث می‌شود سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ به اولین سه‌ماهه‌ در شش سال گذشته تبدیل شود که ال‌جی در آن با ضرر همراه بوده است.

گزارش مالی الجی

ماه اکتبر کمپانی ال‌جی اعلام کرد که به دلیل افزایش میزان تبلیغات و عملکرد ضعیف در بخش تجارت لوازم اداری، ممکن است با ضرر رو به رو شود. ۲۰۱۶ سال دیگری برای ال‌جی بود که نتوانست در تجارت تلفن‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های سیار عملکرد خوبی داشته باشد. با وجود اینکه نوآوری‌های زیادی در ال‌جی جی 5 و وی 20 دیدیم، اما این محصولات نیز نتوانستند فروش خوبی داشته باشند. ال‌جی امید دارد در سال ۲۰۱۷ شرایط را تغییر دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات