مشخصات و قیمت موتو جی 5 پلاس فاش شد

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
موتو جی 5 پلاس، گوشی میان‌رده موتورولا، احتمالا در نمایشگاه MWC بارسلونا به همراه موتو جی ۵ رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

برخی از مشخصات گوشی جدید موتو جی ۵ پلاس به‌تازگی فاش شده‌ است. Moto G5 و Moto G5 Plus محصولاتی هستند که در هفته‌های اخیر، خبرهای مختلفی در مورد آن‌ها منتشر شده است و با توجه به گزارش‌های اخیر، لنوو قصد دارد آن‌ها را در نمایشگاه MWC، ماه آینده در بارسلونا به شکل رسمی معرفی کند. این گوشی‌ها به‌نوعی جایگزین موتو جی ۴ و جی ۴ پلاس خواهند بود که سال گذشته‌ معرفی شدند. شایعات حاکی از آن هستند که محصولات جدید قابلیت‌های بسیار بیشتری نسبت به نسل قبلی دارند.

گوشی موتو جی ۵ پلاس با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ عرضه خواهد شد که از پنل سوپر آمولد به همراه محافظ گوریلا گلس ۴ در آن استفاده شده است. پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ با معماری ۶۴ بیتی و فرکانس ۲ گیگاهرتز، قلب تپنده این محصول خواهد بود. لنوو برای پردازش گرافیکی گوشی جدید خود از آدرنو ۵۰۶ استفاده خواهد کرد. حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی microSD از دیگر مشخصات Moto G5 Plus هستند. دوربین اصلی این گوشی مجهز به لنز ۱۳ مگاپیکسلی است و برای دوربین جلو نیز از یک لنز ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. باتری در نظر گرفته‌شده برای این گوشی میان‌رده، ۳۰۸۰ میلی‌آمپر ساعت است. نکته‌ی دیگر در مورد موتو جی ۵ پلاس این است که بر خلاف گوشی‌های جدیدی که بدون پورت استاندارد هدفون عرضه می‌شوند، این گجت به پورت ۳.۵ میلی‌متری مجهز خواهد بود.

از لحاظ نرم‌افزاری، موتو جی ۵ پلاس با اندروید ۷.۰ نوقا عرضه خواهد شد و رابط کاربری آن بسیار نزدیک به اندروید خام است. سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. اگر شایعات منتشرشده صحت داشته باشند، قیمت محصول جدید لنوو از موتو جی ۴ کمی بیشتر خواهد بود؛ قیمت جهانی این گوشی ۳۰۰ دلار است؛ اما قیمتی که برای بازار هند در نظر گرفته شده، ۲۳۰ دلار است. ظاهرا هر دو نسخه محصول جدید لنوو در ماه مارس در هند عرضه خواهند شد. البته اخبار منتشرشده همگی شایعات تأیید‌ نشده هستند و ممکن است تا تاریخ عرضه رسمی، تغییری در آن‌ها ایجاد شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات