درسابازار، بازار اندرویدی اختصاصی برای کودک و نوجوان در برنامه عمو پورنگ

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن‌ها امروزه به یک کسب‌و‌کار بزرگ بدل شده‌اند به نحوی که به گزارش وال استریت ژورنال، فقط درآمد اپ استور در سال ۲۰۱۶ برابر ۲۸٫۵ میلیارد دلار بوده است.
تبلیغات

در کشور ما نیز چند سالی است که با شکل‌گیری بازارهای اندرویدی کسب و کار تولید اپلیکیشن (برنامک) شکل گرفته است و توسعه‌دهندگان، گاه با سرمایه‌ی اندک شخصی، ایده‌های خود را به اپلیکیشن تبدیل کرده‌اند و سعی در فروش آن دارند.

درسابازار فروشگاه اندرویدی مخصوص کودکان و نوجوانان است که اپلیکیشن‌های (برنامک‌های) مختلفی - با تمرکز بر کودک و نوجوان- را در خود جای داده است. درسابازار با ایجاد جذابیت‌های متناسب با مخاطب خود، ضمن ایجاد محیطی مطمئن از نظر خانواده‌ها، در تلاش است با همراهی توسعه‌دهندگان اپلیکیشن و تولیدکنندگان محتوا، زیست‌بومی (اکوسیستمی) دیجیتالی و اختصاصی برای کودکان و نوجوانان ایرانی مهیا کند.

علاوه بر تمرکز اختصاصی، آنچه درسابازار را از سایر بازارهای ایرانی حال حاضر، متمایز می‌کند، تنوع روش‌های پرداخت است؛ درسابازار با روش‌های پرداخت اپراتوری (تلفن همراه) ضمن ساده‌سازی و راحت کردن مسأله پرداخت برای خریدار، به افزایش درآمد توسعه‌دهندگان نیز کمک می‌کند. توسعه‌دهندگان در سیستم پرداخت درسابازار به ‌راحتی می‌توانند انواع راه‌حل‌های پرداخت هزینه روی قبض تلفن همراه را متناسب با نوع اپلیکیشن خود پیاده‌سازی کنند.

 از جمله روش‌های پرداخت در درسابازار می‌توان به پرداخت‌‌های مقطوع، پرداخت‌های دوره‌ای و پرداخت‌های کلیکی اشاره کرد. در سیستم پرداخت اپراتوری، هزینه مشترک عادی روی قبض آخر دوره اضافه و هزینه مشترک اعتباری از شارژ سیم‌کارت وی کسر می‌شود.

درسا

اما نکته جالب و مهمی که درسا را منحصر به‌فرد کرده، استفاده از بزرگترین دورهمی کودکان و نوجوانان ایران یعنی برنامه تلویزیونی محله گل و بلبل 2 (عموپورنگ) است؛ درسابازار، با مشارکت انحصاری در تولید برنامه عمو پورنگ توانسته است در مدت زمانی کوتاه خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان مخاطب و مشتاق را جذب کند. توسعه‌دهندگان ایرانی می‌توانند با مراجعه به سایت خانواده درسا و تکمیل فرم مشارکت یا از طریق پست الکترونیکی  info@dorsabazar.ir درخواست مشارکت خود را اعلام کنند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات