گلکسی اس 8 سامسونگ احتمالا صفحه نمایش با نسبت 17 به 9 خواهد داشت (ابعاد گوشی و صفحه نمایش اضافه شد)

دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ دیسپلی در ویدیوی تبلیغاتی خود تصاویری از پنل‌های خود و احتمالا گلکسی اس 8 را نمایش داده که البته ممکن است نشانگر اطلاعات بیشتری نیز باشد.
تبلیغات

سامسونگ دیسپلی در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی خود ویژگی‌های پنل‌های امولدش را معرفی کرد. در این ویدیو گوشی نامشخصی را می‌بینیم که برخی معتقدند متعلق به گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 است. البته با کمی دقت در این ویدیو می‌توان به اطلاعات جالب دیگری نیز دست پیدا کرد.

با بررسی نسبت تصویر نمایش داده شده در این ویدیو، متوجه نکته‌ی جالبی خواهید شد. پنل نمایش داده شده در این ویدیو نسبت تصویر ۱۷ به ۹ دارد که با استاندارد کنونی بازار یعنی نسبت ۱۶ به ۹ اندکی متفاوت است. البته ممکن است این طول اضافی برای افزوده شدن دکمه‌های ناوبری روی صفحه نمایش است تا این دکمه‌ها مساحتی اضافی از آن را اشغال نکنند.

بروزرسانی:

ابعاد گلکسی اس ۸ توسط یکی از سازندگان لوازم جانبی فاش شده است. ابعاد گلکسی اس 8 پلاس، ۱۵۲.۳۸ در ۷۸.۵۱ در ۷.۹۴ میلی‌متر است. این ابعاد نشان می‌دهد که گلکسی اس ۸ پلاس از لحاظ طول بیشتر از گلکسی اس ۷ اج خواهد بود که البته طبیعی نیز هست چرا که ابعاد صفحه نمایش آن احتمالا ۶.۳ اینچ است (البته ابعاد درست صفحه نمایش بیشتر نیز خواهد بود چرا که حاشیه‌های آن خمیده است). همچنین ضخامت گلکسی اس 8 پلاس ۷.۹۴۰ میلی‌متر است.

گلکسی اس 8 پلاس / Galaxy S8 Plus

نسخه‌ی کوچک‌تر اس ۸ نیز دارای لبه‌های خمیده است اما ابعاد آن ۱۴۰.۱۴ در ۷۲.۲۰ در ۷.۳۰ میلی‌متر خواهد بود. اما آنچه که در مورد این گوشی جالب است، کوتاهتر بودن گلکسی اس ۸ در قیاس با گلکسی اس ۷ است. احتمالا ابعاد صفحه نمایش گلکسی اس ۸ برابر با ۵.۷ اینچ خواهد بود اما همانطور که در تصاویر نیز شاهد آن هستیم، ابعاد آن از گلکسی اس ۷ سال قبل بیشتر نیست.

galaxy s8 / گلکسی اس 8

نظر شما در این خصوص چیست؟

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی اس 8 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات