اپل ۴ آگهی تلویزیونی برای ایرپادهایش منتشر کرد

دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل تبلیغات تلویزیونی جدیدی را برای معرفی بهتر ایرپادهای خود منتشر کرده است.
تبلیغات

مدتی قبل شاهد عرضه‌ی ایرپادهای بی‌سیم اپل به بازار بودیم. پیش از معرفی این محصول، گفته می‌شد کمپانی اپل قصد دارد تا هدفونی بی‌سیم را با برند بیتز (Beats) معرفی کند. علاوه بر این برخی افراد، حذف پورت ۳.۵ میلی‌‌متری هدفون از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را با تولید ایرپادهای اپل مرتبط می‌دانستند.

در ابتدا انتظار می‌رفت ایرپادهای اپل در ماه اکتبر روانه‌ی بازار شوند، اما این محصول با تاخیر و در ماه دسامبر در دسترس مشتریان قرار گرفت که همین عامل باعث شد اپل مقدار زیادی از درآمد خود در فصل تعطیلات را از دست بدهد. در هرحال، اکنون امکان خرید ایرپادهای اپل وجود دارد، اگرچه باید حدود ۶ هفته منتظر بمانید تا این محصول به دست شما برسد.

شرکت اپل، امروز چهار آگهی تبلیغاتی تلویزیونی جدید برای ایرپادهای خود منتشر کرده که در ادامه‌ی این مطلب می‌توانید همه را مشاهده کنید. مطمئنا این آگهی‌ها به زودی در تلویزیون پخش خواهند شد، اما بدین منظور باید حتما چند برنامه‌ی تلویزیونی مشاهده کنید تا شاید بتوانید لابه‌لای این برنامه‌ها، آگهی‌های جدید اپل را مشاهده کنید. در اولین آگهی به این موضوع اشاره می‌شود که چطور می‌توان فقط با باز کردن در ایرپادها، این محصول را به آسانی با آیفون خود مرتبط کنید. دومین آگهی به ارتباط این محصول با دستیار صوتی سیری تمرکز دارد. سومین تبلیغ نیز حالتی طنزگونه داشته و به شباهت ایرپادها به نوت‌های موسیقی اشاره می‌کند. در نهایت در آگهی چهارم، ترکیبی از سه تبلیغ قبلی را مشاهده خواهید کرد.

اپل آماده‌ی بازاریابی برای این محصول است. میلیون‌ها کاربر کنونی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به دلیل نبود جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون روی گوشی‌هوشمند خود، احتمالا علاقه‌ی زیادی دارند تا یک هدفون بی‌سیم تهیه کرده تا نبود این پورت برای آن‌ها مشکل‌ساز نشود. مطمئنا یکی از گزینه‌های اصلی پیش‌ روی این دسته از کاربران، ایرپادهای جدید اپل خواهد بود. در زیر می‌توانید تبلیغات جدید اپل برای ایرپادها را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات