قابلیت‌های جدید گلکسی اس 7 و اس 7 اج پس از دریافت آپدیت اندروید 7 نوقا

شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پرچم‌داران سال گذشته سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، بروزرسانی اندروید نوقا را با قابلیت‌های جدید دریافت کردند.
تبلیغات

سامسونگ به‌تازگی بروزرسانی رسمی اندروید ۷.۰ نوقا را برای گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge عرضه کرده است و کاربرانی که نسخه بتا این  سیستم‌عامل را امتحان نکرده‌اند، با دریافت این بروزرسانی می‌توانند تمامی قابلیت‌های جدید و هیجان‌انگیز نسخه آخر اندروید را تجربه کنند.

صفحه‌ شماره‌گیری در اپلیکیشن تماس، با رنگ‌آمیزی جدیدی طراحی شده است که این رنگ‌آمیزی، تصاویر مخاطبان را با برجستگی بهتری نمایش می‌دهد. صفحه تنظیمات باتری در بخش تنظیمات نیز شامل تغییرات جزئی شده است. این صفحه دارای قابلیت‌های جدید ذخیره انرژی است. به‌طور کلی تنظیمات جدید نیز در بخش‌های دیگر در اختیار کاربر قرار گرفته که کارکرد گوشی را راحت‌تر خواهد کرد. بروزرسانی جدید به کاربران این گوشی‌ها اجازه می‌دهد رزولوشن 1440p گوشی را کاهش دهند و مصرف انرژی را نیز کم کنند.

از سوی دیگر یک اپلیکیشن بهبود کیفیت ویدیو نیز در بین برنامه‌ها گنجانده شده است که با مصرف بیشتر باتری، کیفیت صدا و تصویر را افزایش می‌دهد. بروزرسانی اندروید نوقا به کاربران اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌هایی را که در حالت معمول در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، به حالت Sleep ببرند و در مصرف باتری صرفه‌جویی کنند. یک قابلیت جذاب دیگر نیز به کاربران این امکان را می‌دهد که تنظیمات اپلیکیشن‌های مختلف را در منوی تنظیمات سریع قرار دهند.

علاوه بر تغییرات جزئی گفته‌شده، اندروید نوقا تغییراتی اساسی نیز در ظاهر اپلیکیشن تقویم ایجاد کرده است. در کنار آن، صفحه تنظیمات سریع نیز دچار تغییرات طراحی جدید شده است. یک اپلیکیشن جدید که با این بروزرسانی عرضه می‌شود، Samsung Pass نام دارد که برای مدیریت رمزهای عبور طراحی شده است. سرویس ابری Samsung Cloud نیز به‌صورت رسمی با این آپدیت عرضه می‌شود که البته با پرداخت هزینه قابل دسترسی است.

صفحه خانه در لانچر TouchWiz نیز امکاناتی جدید مانند پوشه‌های شفاف برای اپلیکیشن‌ها دارد. فیلتر نور آبی به‌عنوان قابلیتی جدید در این نسخه عرضه شده است که به کاربران امکان تنظیم پروفایل‌های نوری مناسب برای هنگام خواب می‌دهد. سامسونگ در بخش جستجوی اپلیکیشن، قابلیت جستجو در مارکت اختصاصی Samsung Apps را هم در اندروید نوقا گنجانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات