لامبورگینی اونتادور با تیونینگ Mcchip-dkr

شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تیونینگ Mcchip-dkr از جدیدترین اثر هنری خود که یک لامبورگینی اونتادور است، رونمایی کرد.
تبلیغات

همه‌ی ما لامبورگینی را دوست داریم. اگر بخواهیم دقیق‌تر باشیم چیزی فراتر از دوست داشتن در میان است و بسیاری هستند که این سازنده را ستایش می‌کنند. البته این قضیه در مورد بسیاری از سازندگان دیگر ایتالیایی نیز صادق است. اما در این بین افرادی هستند که به محصول تولیدی این کارخانه‌ها قانع نیستند و چیزی فراتر از این را از برند مورد علاقه‌ی خود انتظار دارند.

 لامبورگینی اونتادور

یکی از تیم‌هایی که در کار خود بسیار ماهر و شناخته‌شده است، Mcchip-dkr نام دارد. این مجموعه بیشتر به خاطر فعالیت حرفه‌ای خود در خصوص کیت‌های چیپ تیونینگ (تیونینگ نرم‌افزاری) و تغییراتی که بر نرم‌افزار خودروها اعمال می‌کند، شناخته می‌شود. حالا این تیم تصمیم گرفته است نگاهی دقیق‌تر به یکی از ساخته‌های لامبورگینی داشته باشد تا بتواند کمی قدرت بیشتر از پیشرانه‌ی آن بیرون بکشد.

خودروی خوش‌شانسی که برای این منظور انتخاب شده است، یک دستگاه لامبورگینی اونتادور است. این خودرو در حالت استاندارد خود نیز قدرت بسیار بالایی دارد، به‌طوری که قدرت تولیدی آن به ۷۵۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۶۹۰ نیوتون متر می‌رسد. تغییراتی که تیونر در این خودرو ایجاد کرده است، سبب شده تا قدرت تولیدی توسط پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری آن به میزان ۴۲ اسب بخار و گشتاور آن به میزان ۴۱ نیوتون متر افزایش پیدا کند.   

 لامبورگینی اونتادور

البته در کنار این‌ تغییرات نرم‌افزاری، Mcchip-dkr اقدام به نصب منبع کاتالیستی جدیدی در سیستم اگزوز این خودرو کرده است که با نام Mcpipes شناخته می‌شود.

در بخش تغییرات ظاهری، باید گفت اونتادور آن‌قدر خشن و زیبا است که نیاز چندانی به تغییر در ظاهر آن احساس نمی‌شود و تنها کاری که تیونر در این قسمت انجام داده، انتخاب رنگ سبز برای این خودرو است که در ترکیب با رینگ‌های مشکی‌ خودرو، تضاد زیبایی در کنار ظاهری وحشی و تهاجمی پدید می‌آورد.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات