تصویر رندر جدیدی از موتو جی 5 فاش شد

جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصویر رندری از موتو جی 5 فاش شده است که تصاویر منتشرشده قبلی را تأیید می‌کند و بیانگر تشابه زیاد طراحی این محصول به موتو زد است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد لنوو امید زیادی به دو نسل جدید گوشی‌های بالارده و پایین‌رده موتورولا دارد. این موضوع زمانی قوت می‌گیرد که کنار گذاشتن برند لنوو و تمرکز این کمپانی چینی بر برند موتو را در نظر بگیریم.

یه همین دلیل، چندان باعث تعجب ما نمی‌شود که قبل از یک‌ساله شدن موتو جی 4 و جی 4 پلاس، شاهد رونمایی از نسل پنجم موتو جی باشیم. هدف لنوو از تولید و عرضه موتو جی 5 این است که بتواند با معرفی یک محصول میان‌رده رو به بالا، رقیبی برای محصولات مشابه هواوی و زدتی‌ای روانه بازار کند تا از چرخه رقابت عقب نماند.

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یک فروشگاه آنلاین واقع در رومانی توانسته است به نمونه‌های اولیه موتو جی 5 دست یابد و آن‌ها را در سایت خود برای فروش قرار دهد. به لطف اطلاعات موجود در این سایت توانستیم نگاهی به مشخصات سخت‌افزاری و تصاویر این تلفن هوشمند بیندازیم.

مقاله‌های مرتبط:

حال به‌تازگی تصویر رندری از موتو جی 5 با نمایشگر ۵.۵ اینچی منتشر شده است که شباهت بسیار این تلفن هوشمند به موتو زد را نشان می‌دهد. با در نظر گرفتن تصاویر می‌توان حدس زد که لنوو می‌خواهد زبان طراحی مشترکی بین سری موتو جی و موتو زد ایجاد کند که می‌توان به یک دوربین گرد بزرگ در پشت آن‌ها اشاره کرد که از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. علاوه بر آن، بدنه فلزی جایگزین بدنه پلاستیکی و طراحی نیز نسبت به گذشته بهتر شده است.

در شکل و ظاهر حسگر اسکنر اثرانگشت در جلوی این تلفن هوشمند تغییرات کوچکی اعمال شده است. گوشه‌ها همچنان گرد هستند اما کمی نسبت به گذشته بهتر شده‌اند. جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز در جایگاه خود قرار دارد و حذف نشده است. از مشخصات سخت‌افزاری موتو جی 5 که مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا است، می‌توان به تراشه اسنپدراگون 625، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و باتری با ظرفیت بیشتر از ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

رندر موتو جی 5

در صورتی که برای موتو جی 5 با توجه به مشخصات سخت‌افزاری و طراحی، قیمت مناسبی در نظر گرفته شود و می‌توانیم شاهد فروش نسبتا مناسب این محصول باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات