۳.۵ میلیون نفر در سال۲۰۱۶ پروژه های کیک استارتر را حمایت کردند

جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کیک استارتر پس از ورود به سال نوی میلادی آماری  از عملکردش در سال ۲۰۱۶ منتشر کرده است که براساس آن، ۳.۵ میلیون نفر در سال ۲۰۱۶ از پروژه‌های این سرویس حمایت کرده‌‌اند.
تبلیغات

کیک استارتر پس از پایان سال ۲۰۱۶ و برگزاری نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی یا CES 2017 در لاس‌وگاس، آماری از عملکرد خود ارائه کرد که نشان‌دهنده‌ی عملکرد خوب این کمپانی در سال ۲۰۱۶ است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط کیک‌استارتر، در سال ۲۰۱۶ بیش از ۳.۵ میلیون نفر از پروژه‌های ارائه‌شده در کیک‌استارتر حمایت کرده‌‌اند. همچنین بیش از ۲۵۰ پروژه کیک استارتر محصول یا فناوری خود را در جریان CES 2017 به نمایش گذاشتند. با توجه به پروژه‌های کیک‌استارتر، شمار  دیگری از پروژه‌های ارائه‌شده در کیک استارتر طی فستیوال فیلم ساندنس در اواخر ژانویه فیلم‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

در مجموع ۱۹ تهیه‌ی کننده‌ی کیک استارتری نیز فیلم‌های خود را در جشنواره‌ی فیلم ترایبکا نمایش داده‌اند. در مراسم موسیقی گرمی نیز قریب به چهار هنرمند کیک استارتری موفق شدند جزو نامزدان دریافت جایزه باشند.

کیک استارتر سال ۲۰۱۶ میلادی دامنه‌ی فعالیت خود را به کشور‌های مکزیک، سنگاپور و هنگ‌کنگ گسترش داد. کیک استارتر با انتشار پستی در وبلاگ خود این‌چنین اظهار نظر کرده است:

در سال جاری میلادی کمک به افرادی که صدای خوبی دارند و توسط استودیوهای مستقل حمایت می‌شوند، درجه‌ی اهمیت بیشتری دارد و ما متعهدیم در جهت شناخت بیشتر و افزایش مخاطبان آن‌ها فعالیت کنیم.

باید دید کیک استارتر در سال ۲۰۱۷ چه عملکردی از خود به نمایش می‌گذارد و چه پروژه‌هایی معرفی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات