گلکسی اس 8 ممکن است ۱ اردیبهشت ۹۶ عرضه شود

جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برخلاف شایعات قبلی که به عرضه گلکسی اس 8 در ۲۸ فروردین اشاره می‌کردند، گزارش جدیدی منتشر شده است که طبق آن، گلکسی اس 8 در ۱ اردیبهشت عرضه می‌شود.
تبلیغات

گزارش‌های جدید حاکی از این هستند که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 8 را در ۱ اردیبهشت عرضه کند. البته این شایعات تا زمانی که سامسونگ روز عرضه را اعلام کند، ادامه خواهند داشت.

در حالی که خیلی از رسانه‌ها عقیده دارند که کمپانی کره‌ای می‌خواهد پرچم‌دار خود را در اواسط ماه آپریل عرضه کند، بحث اصلی بر سر تاریخ دقیق عرضه است. طبق شایعات قبلی، سامسونگ می‌خواهد در ۲۸ یا ۲۹ فروردین پرچم‌دار جدیدش را روانه بازار کند.

شایعه‌ای نیز وجود داشت که گلکسی اس 8 در ۳ اردیبهشت عرضه می‌شود. البته با نزدیک بودن زمان‌های احتمالی به یکدیگر، می‌توان حداقل انتظار داشت که اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت، بازه زمانی باشد که پرچم‌دار جدید سامسونگ به بازار عرضه می‌شود.

گلکسی اس 8 قرار است اولین تلفن هوشمند پریمیوم سامسونگ بعد از عرضه ناموفق گلکسی نوت 7 باشد. به همین دلیل این محصول از ارزش بالایی بهره می‌برد؛ زیرا در صورتی که در بازار  موفق عمل کند، می‌تواند اعتبار از دست رفته سامسونگ را احیا کند. گزارش‌هایی وجود دارد که ممکن است سامسونگ از این تلفن هوشمند در رویدادی که قرار است در شهر نیویورک آمریکا برگزار شود رونمایی کند. زمان این رونمایی نیز اواخر ماه مارس یا اوایل ماه آوریل اشاره شده است.

اما خبری به‌تازگی منتشر شده که طبق آن، ممکن است سامسونگ از جدیدترین محصول خود در رویداد بزرگ MWC 2017 رونمایی کند. این نمایشگاه که به‌صورت سالانه برگزار می‌شود، در واقع مکانی است که دو تلفن هوشمند گلکسی اس 6 و گلکسی اس 7 رونمایی شده بودند.

سامسونگ برای فروش گلکسی اس 8 نیز برنامه‌های زیادی دارد. این کمپانی گویا می‌خواهد در سال آینده ۶۰ میلیون دستگاه از پرچم‌دار جدید خود را به فروش برساند. این کمپانی برای سری گلکسی J نیز فروش ۱۰۰ میلیونی و سری گلکسی A فروش ۲۰ میلیونی در نظر گرفته است.

طبق آخرین اطلاعات موجود در مورد سخت‌افزار گلکسی اس 8، انتظار می‌رود در این محصول از نمایشگری به ابعاد ۵.۷ اینچ استفاده شود که از پنل سوپر آمولد WQHD بهره می‌برد. در زیر قاب گلکسی اس 8 قرار است از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده شود؛ البته شایعه‌ای نیز وجود دارد که ممکن است در زیر قاب این محصول، از تراشه اسنپدراگون 830 استفاده شود که بعید به نظر می‌رسد.

گوشی گلکسی اس 8 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 خواهد بود؛ اما شایعه‌ای وجود دارد که ممکن است قابلیت‌هایی مانند یک کامپیوتر رومیزی را در گلکسی اس 8 مشاهده کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات