برنامه Fing Network Tools: نظارت بر دستگاه های متصل شده به ADSL - زوم اپ

جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Fing Network Tools برنامه ای برای گوشی‌های اندروید و آی او اس است که به کمک آن می‌توانید بر جزئیات شبکه و مودم وای فای خود نظارت داشته باشید.
تبلیغات

گاهی وقت‌ها پایین بودن سرعت اینترنت یا به اتمام رسیدن سریع ترافیک خریداری‌شده، این شبهه را به وجود می‌آورد که ممکن است شخص دیگری با دسترسی به رمز شما به اینترنت شما متصل شده باشد. Fing Network Tools اپلیکیشنی است که امکانات بسیار متنوعی در زمینه‌ی آنالیز شبکه و مودم در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از این ابزارها، نمایش دستگاه‌های متصل به مودم شما است که می‌توانید به کمک آن، هر ابزاری که به مودم شما متصل شده است مانند گوشی، کامپیوتر، پرینتر و ... را مشاهده کنید؛ بدین‌وسیله شما می‌توانید در صورت وجود ابزار ناشناسی در این بخش، به بلاک کردن آی پی آن در مودم بپردازید یا در اقدامی ساده‌تر، رمز مودم را تغییر دهید تا اشخاص سوءاستفاده گر قادر به ادامه‌ی این امر نباشند.

اما همان‌طور که در ابتدا گفته شد، Fing Network Tools ابزارهای بسیار جامع‌تری نیز در خود جای داده است که البته ممکن است برای کاربران عادی کاربرد چندانی نداشته باشند. توسط این ابزار، علاوه بر آنکه می‌توانید به اطلاعاتی نظیر IP Adress و MAC Adress دسترسی داشته باشید، می‌توانید مودم‌های موجود در محدوده‌ی خود را مشاهده کنید و با لمس هرکدام، اطلاعات مختلفی همچون آدرس آی پی و حتی isp آن‌ها را نیز به دست آورید. این برنامه به‌صورت رایگان برای اندروید و آی او اس منتشر شده است که برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • مشاهده تمام دستگاه های متصل به ADLS
  • امکان مشاهده اطلاعات، مدل گوشی و ...
  • امکان قطع دسترسی دستگاه های لیست شده به ADSL

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات