پی 10 و پی 10پلاس هواوی ۸ اسفند رونمایی می‌شوند

پنج‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی اعلام کرده است که مراسم خود در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون را روز ۸ اسفندماه برگزار می‌کند که انتظار می‌رود طی آن شاهد رونمایی از پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس باشیم.
تبلیغات

در هفته‌های اخیر همواره شایعاتی در رابطه با رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار جدید هواوی با نام پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس در مارس یا آوریل سال جاری میلادی مطرح می‌شد، حال آنکه هواوی امروز تاریخ دقیق کنفرانس خود در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلونا را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط هواوی، این کمپانی در تاریخ ۲۶ آوریل (۸ اسفند) مراسم خود را برگزار خواهد کرد که انتظار می‌رود طی آن شاهد رونمایی از دو گوشی هوشمند پرچم‌دار این کمپانی، پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس باشیم.

با توجه به اطلاعات موجود انتظار می‌رود پی ۱۰ هواوی با بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۵ اینچی راهی بازار شود و از این‌رو پی ۱۰ در نقش یک فبلت ظاهر خواهد شد. البته پی ۱۰ پلاس نیز با نمایشگری ۵.۵ اینچی راهی بازار خواهد شد، حال آنکه رزولوشن نمایشگر پی ۱۰ پلاس ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود.

اخبار موجود نشان از این دارند که هر دو گوشی هوشمند پی ۱۰ هواوی از وجود تراشه‌ی های‌سیلیکون کرین ۹۶۰ این کمپانی بهره خواهند برد که با پردازنده‌ی گرافیکی mali-G71 MP8 و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم همراه می‌شود. در پشت گوشی نیز همچون نسل پیشین یک دوربین تحت لیسانس لایکا قرار گرفته است.

تفاوت اصلی دو نسخه‌ی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس را باید نمایشگر این دو گوشی هوشمند خواند، به‌طوری‌که پی ۱۰ پلاس از نمایشگری با لبه‌های خمیده بهره می‌برد در حالی که پی ۱۰ از نمایشگری تخت برخوردار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات