گوشی تاشوی سامسونگ به تبلت ۷ اینچی تبدیل می‌شود

پنج‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
طبق اخبار جدید، سامسونگ قصد دارد در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۷ از تلفن هوشمند تاشویی رونمایی کند که قابل تبدیل شدن به تبلت ۷ اینچی است.
تبلیغات

سال‌ها سامسونگ تلفن‌های تاشویی تولید می‌کرد که نمایشگر آن‌ها درون قسمت تاشو قرار می‌گرفت. همین امر باعث می‌شد هر بار که کاربر بخواهد گوشی خود را چک کند، مجبور به باز کردن آن شود.

سامسونگ قصد دارد در طراحی این‌گونه تلفن‌های هوشمند تغییرات جالبی اعمال کند. در این طراحی، نمایشگر در بخش بیرونی قسمت تاشو قرار می‌گیرد؛ بنابراین کاربر حتی زمانی که گوشی را ببندد، بازهم امکان دسترسی به نمایشگر دارد. ساخت تلفن‌های هوشمند تاشو در گذشته به سامسونگ کمک فراوانی کرده است و به نظر می‌رسد که این کمپانی کره‌ای روی محصول جدیدی که از قابلیت تاشو بهره می‌برد از آگوست سال ۲۰۱۶ کار می‌کند.

حال گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که طبق آن‌ها، کمپانی کره‌ای قصد دارد این محصول را در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۷ رونمایی کند. البته هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ این محصول را روانه بازار خواهد کرد یا خیر. دلایل آن نیز کاملا مشخص است. سامسونگ قصد دارد ابتدا از اینکه تقاضا برای تلفن هوشمند تاشو وجود دارد و می‌تواند برای کمپانی سودآور باشد مطمئن شود.

وجود مشکلاتی که از نظر سیاسی برای سامسونگ پیش آمده نیز کار را کمی در زمینه‌ی تصمیم‌گیری کمپانی سخت کرده است. در هر صورت برای اولین بار است که اطلاعاتی در مورد تلفن هوشمند قابل‌انعطاف سامسونگ می‌شنویم و به ما نشان می‌دهد که محصول آینده سامسونگ چگونه خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، نمایشگر این تلفن هوشمند روی بدنه بیرونی قرار دارد و زمانی که کاربر محصول را باز کند، در مقابل خود با یک تبلت ۷ اینچی مواجه می‌شود. بنابراین کاربر می‌تواند تلفن هوشمند تاشویی داشته باشد که برای کار با آن نیاز به باز کردن گوشی ندارد؛ اما زمانی که تلفن هوشمند را باز کرد، می‌تواند از یک نمایشگر به ابعاد ۷ اینچ بهره ببرد.

این تلفن هوشمند می‌تواند بسیار جالب باشد و امیدواریم که سامسونگ نسبت به عرضه آن اقدام کند. البته باید گفت به دلیل طراحی خاص این محصول، از ضخامت بیشتری نسبت به تلفن‌های هوشمند معمولی بهره می‌برد.

ال‌جی نیز اعلام کرده است که محصول مشابهی در دست ساخت دارد که در آن از نمایشگر قابل‌انعطاف اولد استفاده خواهد شد و از تکنولوژی پیشرفته‌تری بهره خواهد برد. البته به نظر می‌رسد که ال‌جی این تکنولوژی را برای خود نگه نخواهد داشت و قرار است با کمپانی‌هایی نظیر اپل و هواوی همکاری داشته باشد تا تکنولوژی صفحات قابل‌انعطاف را در محصولات آینده این کمپانی‌ها مشاهده کنیم.

تلفن هوشمند تاشو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات