لنوو پی 2 با باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی در هند معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو گوشی‌ هوشمند جدیدی به نام Lenovo P2 را در هند معرفی کرد. این گوشی باتری قدرتمندی دارد.
تبلیغات

گوشی لنوو پی ۲ در حالی در هند معرفی شد که پیش از این در ماه سپتامبر سال گذشته در بازار چین نیز رونمایی شده بود. شرکت لنوو هفته‌ی گذشته یک تیزر تبلیغاتی در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرد و در آن وعده‌ داده شد و که به‌زودی یک دستگاه گوشی هوشمند جدید در هند معرفی می‌شود. حال این اتفاق رخ‌ داده است و شاهد معرفی مجدد محصولی هستیم که قبلا در چین عرضه شده است. 

گوشی هوشمند لنوو پی ۲ در رنگ‌های خاکستری و طلایی در هند به فروش می‌رسد. این محصول در دو مدل با رم ۳ و ۴ گیگابایتی در دسترس مشتریان خواهد بود. دستگاه مذکور به‌صورت انحصاری و از طریق فروشگاه فلیپ‌کارت از امشب قابل خریداری است. لنوو پی ۲ با رم ۳ گیگابایتی به قیمت ۱۶۹۹۹ روپیه‌ی هند (حدود ۲۴۸ دلار آمریکا) و مدل دوم با رم ۴ گیگابایتی به قیمت ۱۷۹۹۹ روپیه (حدود ۲۶۲ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. این گوشی بدنه‌ای از جنس فلز دارد و در واقع یک گوشی هوشمند میان‌رده است. این دستگاه از یک باتری با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد که البته امکان پشتیبانی از شارژ سریع نیز دارد. با توجه به این باتری بزرگ انرژی لازم برای حتی بیش از یک روز استفاده‌ی مداوم را در اختیار خواهید داشت. این محصول از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی Super AMOLED با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد. همان‌طور که گفتیم، گوشی یادشده در دو مدل با رم ۳ و ۴ گیگابایت تولید و حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. البته امکان ارتقاء حافظه‌ی داخلی این گوشی از طریق کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی وجود دارد. لنوو پی ۲ از چیپ‌ست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۲۵ بهره می‌برد. این پردازنده شامل هشت هسته‌ی ۲ گیگاهرتزی و چیپ گرافیکی آدرینو ۵۰۶ است.

در بخش پشتی لنوو پی ۲ یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده است که در کنار آن یک فلاش ال‌ای‌دی دوگانه قرار دارد. دوربین جلویی این محصول ۵ مگاپیکسلی  و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو است. گوشی هوشمند مورد بحث مجهز به پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون است و از دو سیم‌کارت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. لنوو پی ۲ از سنسور اثرانگشت نیز بهره می‌برد که این سنسور در بخش جلویی دستگاه قرار داده شده است. در واقع سنسور یادشده با دکمه‌ی فیزیکی هوم یکپارچه شده است و به‌عنوان دکمه‌ی بازگشت عمل می‌کند. در پشت دستگاه نیز شاهد برند لنوو هستیم و باید گفت این محصول در کل گوشی خوبی به نظر می‌رسد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات