مدیرعامل مرسدس بنز: مدل SUV میباخ ساخته می‌شود

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
مدیرعامل شرکت مرسدس‌بنز در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷، از ساخت مدل SUV میباخ خبر داد.
تبلیغات

مرسدس‌بنز مدل‌های SUV متعددی برای عرضه در چنته دارد که مدل میباخ آن، در صدر این لیست جای گرفته استپس از سال‌ها گمانه‌زنی، دیتر زتچه، مدیرعامل مرسدس‌بنز در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷، تولید SUV میباخ را تأیید کرد و گفت:

من تنها این نوید را می‌دهم که قطعا این خودرو عرضه خواهد شد و بیش از این توضیحی نخواهم داد.

وی از ارائه‌ی اطلاعات بیشتر درباره‌ی مدل SUV میباخ سر باز زداین خودرو دارای رقیبانی هم‌چون بنتلی بنتایگا، رولزرویس کولینان و لامبورگینی یوروس است که همگی از باکیفیت‌ترین مواد و بالاترین فناوری‌ها بهره می‌برند.

جنس تیمر، قائم‌مقام بازاریابی شرکت مرسدس‌بنز می‌گوید:

در کنار پیشرانه‌های احتراق داخلی مرسوم که جزئی از خط تولید به شمار می‌روند، امکان استفاده از پیشرانه‌های الکتریکی برای این مدل از SUV نیز وجود دارد. ما از عهده‌ی این کار برمی‌آییم؛ من این پروژه را آغاز EQ-سازی خودروهایمان می‌نامم. ما می‌توانیم آنچه در ذهنمان است، دقیقا پیاده‌سازی و مدل الکتریکی مرسدس‌های AMG و میباخ خود را روانه‌ی بازار کنیم. به‌طور حتم فرایند الکتریکی‌سازی روی هر خودرویی انجام خواهد شد؛ بنابراین باید آماده باشیم. در آینده به مرحله‌ای خواهیم رسید که تمام خودروها، با بهره‌گیری از پیشرانه‌های تمام الکتریکی یا پیشرانه‌های هیبریدی پلاگین، الکتریکی خواهند شد.

در حال حاضر تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی SUV میباخ مشخص نشده است؛ اما مطمئنا در یک دهه‌ی آینده معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات