سوبارو WRX و WRX STI مدل 2018 معرفی شد

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در جریان نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۷، سوبارو از مدل‌های جدید WRX و WRX STI رونمایی کرد.
تبلیغات

در میان تمام مدل‌های معرفی‌شده در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۷ سوبارو آنچنان درخششی نداشت؛ با این حال شرکت خودروسازی سوبارو مدل‌های جدید WRX و WRX STI را معرفی کرد. تغییرات ظاهری مدل‌های جدید بسیار اندک است و شاید تنها هواداران سرسخت این برند خودروسازی بتوانند متوجه تغییرات کوچک صورت‌گرفته، شوند. مهم‌ترین تغییرات ظاهری این خودروها، به جلوپنجره‌ی آن‌ها، استفاده از چراغ‌های ال‌ای‌دی تطبیق‌پذیر (موجود در نسخه‌ی Limited مدل WRX و STI) و رینگ‌های جدید محدود می‌شود.

سوبارو WRX STI

تغییرات در داخل کابین این خودروها بیش از ظاهر آن‌ها است. مدل‌های پایه به یک نمایشگر ۵.۹ اینچی با عملکرد چندگانه مجهز شده‌اند و در مدل WRX Premium از نمایشگر ۷ اینچی Starlink استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های جدید می‌توان به گرمکن آینه‌بغل در مدل WRX، صندلی راننده‌ی تنظیم‌شونده‌ی خودکار و شیشه‌های ضخیم‌تر درها در مدل WRX Limited، دستگیره‌ی درهای بازطراحی شده و بهبود عملکرد ریموت در بازکن صندوق عقب (در همه‌ی مدل‌ها وجود دارند) اشاره کرد.

سوبارو WRX STI

مهم‌ترین بهبودهای صورت‌گرفته در این خودروها مربوط به بخش فنی آن‌ها است؛ سوبارو WRX 2018 از سیستم تعلیق بهبودیافته، جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته و سیستم فرمان الکتریکی بهره می‌برد. مدل WRX STI 2018 نیز از ترمزهای بهبودیافته با دیسک‌های سوراخ‌دار، سیستم DCCD بهبودیافته و سیستم تعلیق بهینه‌شده بهره می‌برد. در مدل WRX از پیشرانه‌ی باکسر ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۶۸ اسب بخار استفاده شده است، درحالی‌که در مدل STI از یک پیشرانه‌ی ۲.۵ لیتری با قدرت ۳۰۵ اسب بخار استفاده شده است.

نظر شما در مورد این مدل‌های سوبارو چیست؟ آیا سوبارو توانسته پاسخگوی انتظارات باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات