هوندا سیویک تایپ R سری سیاه معرفی شد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
هوندا با رونمایی از نسخه‌ی ویژه‌ای جهت یادبود نسل فعلی سیویک تایپ R، به صورت غیر رسمی از اتمام تولید این نسل خبر داد.
تبلیغات

هوندا سیویک تایپ R سری سیاه (Black Edition)، به عنوان اثر به‌یادماندنی جهت وداع با نسخه‌ی فعلی این هاچبک جذاب و توانمند، در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ معرفی شد.

هوندا سیویک تایپ R Black Edition

مدل Black Edition، نمونه‌ای شامل تغییراتی خاص در ۱۰۰ دستگاه پایانی از ۲۵۰۰ دستگاه خواهد بود که مختص بازار بریتانیا است. همه‌ی ۱۰۰ دستگاه نیز تولید شده‌اند و در حال ارسال به نمایندگی‌های فروش هستند. با توجه به اظهارات هوندا، می‌توان دریافت که تولید نسل کنونی هوندا سیویک تایپ R به پایان رسیده است.

هوندا سیویک تایپ R Black Edition

تفاوت‌های ظریفی در طراحی مدل Black Edition وجود دارد که آن را از دیگر نسخه ها متمایز می‌سازد. این تغییرات شامل تریم مشکی داخل خودرو با جزئیات قرمز و پنل‌های قرمز کناری در اسپویلر عقب خودرو است. هیچ ارتقائی در بخش فنی صورت نگرفته است، بنابراین نسخه‌ی سری سیاه همانند نسخه‌ی استاندارد تایپ R، قدرت ۳۰۶ اسب‌ بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متر فراهم می‌کند.

هوندا سیویک تایپ R Black Edition

مدل Black Edition قیمت ۳۲,۳۰۰ یورویی و یکسان با نسخه‌ی رده بالای تایپ R جی‌تی دارد. هوندا انتظار دارد تمام نسخه‌های ویژه به سرعت فروخته شوند. نسل جدید هوندا سیویک نیز در ماه مارس سال جاری آماده‌ی فروش خواهد شد. نسخه‌ی تایپ R این نسل نیز امسال معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود سیویک تایپ R در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ وارد خط تولید شود.

فیل وب، مدیر اجرایی هوندا موتور در اروپا، می‌گوید:

تنها ۲۵۰۰ دستگاه از نسخه‌ی ویژه‌ی هوندا سیویک تایپ R در جاده‌های بریتانیا تردد خواهند کرد، که این خودرو را بسیار خاص جلوه می‌دهد. اما با اضافه‌شدن تغییرات خاص به ۱۰۰ دستگاه نسخه‌ی محدود Black Edition در این مجموعه، مالکان این خودرو قطعه‌ی کلکسیونی خاصی در اختیار خواهند داشت.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات