نسل دوم آئودی S5 کابریولت با پیشرانه‌ی ۳۵۴ اسب‌ بخاری رونمایی شد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
آئودی از نسل جدید S5 کابریولت رونمایی کرد. این خودرو تغییرات زیادی در بخش فنی و ظاهری تجربه کرده است.
تبلیغات

سرانجام آئودی S5 کابریولت جدید در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ رونمایی شد. این خودرو از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی مجهز به فناوری TFSI در زیر کاپوت خود استفاده می‌کند، که توسط مهندسان این شرکت، بازطراحی شده است.

از نظر عملکرد، آئودی S5 کابریولت مدل ۲۰۱۸، به لطف پیشرانه‌ی ۳ لیتری TFSI که می‌تواند ۳۵۴ اسب‌ بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند، توانایی دستیابی به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در مدت زمان ۴.۸ ثانیه دارد.

آئودی s5 کابریولت 2018

تمامی این قدرت از طریق سیستم چهارچرخ محرک آئودی، موسوم به کواترو، به جاده منتقل می‌شود؛ همچنین پیش‌بینی می‌شود از یک جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته تیپ‌ترونیک در این خودرو استفاده شود.

S5 کابریولت کمی کندتر از همتای کوپه‌ی خود است؛ زمان رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در این خودرو معادل با ۴.۴ ثانیه است، هرچند خریداران این نسخه می‌توانند سقف خودرو را باز کنند و در آرامش کامل از خرید چنین خودرویی لذت ببرند.

در نمای بیرونی، S5 کابریولت تفاوت چندانی با تصاویری که آئودی قبلاً از این خودرو منتشر کرده بود، ندارد. هرچند نسخه‌ی حاضر در نمایشگاه خودروی دیترویت، تریم داخلی تماماً مشکی دارد که مجهز به صندلی‌هایی با رنگ بژ روشن است. این رنگ روی پنل‌های در و نقاط پایینی کنسول میانی نیز دیده می‌شود.

آئودی s5 کابریولت 2018

با این‌که نسخه‌ی A5 کابریولت در نمایشگاه حاضر نیست، اما این نسخه نیز مجهز به پیشرانه‌ی ۲ لیتری ۴ سیلندر با آرایش خطی است و توانایی تولید ۲۵۲ اسب‌ بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این نسخه به جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ی دو کلاچه مجهز شده است و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت آن ۶ ثانیه است.

قیمت خودروهای دو در کوپه و روباز لوکس آئودی هنوز اعلام نشده است، اما با توجه به قیمت ۶۱,۱۰۰ دلاری نسخه‌ی فعلی، می‌توان قیمت مدل جدید را کم و بیش تخمین زد.

آئودی s5 کابریولت 2018
آئودی s5 کابریولت 2018
آئودی s5 کابریولت 2018
آئودی s5 کابریولت 2018
آئودی s5 کابریولت 2018
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات