اختلال موبایل در مراسم تشییع طبیعی بود

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپراتورهای تلفن همراه بیان کرده‌اند که اختلالات موجود در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی به دلیل ازدحام جمعیت طبیعی بوده است.
تبلیغات

در مراسم تشییع جنازه‌ی آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اختلالاتی در برقراری تماس یا ارتباط با اینترنت در برخی از نقاط این مراسم برای بعضی از مشترکان اپراتورهای تلفن همراه رخ داد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده توسط زومیت این مشکل به صورت قطع کلی مکالمه یا اینترنت نبود و در پاره‌ای از نقاط مراسم مشترکان دسترسی به مکالمه نداشته‌ یا اینترنت همراه‌شان با اختلال روبرو شده بود.

در این رابطه مسئولان همراه اول و ایرانسل اعلام کرده‌اند که  تا جایی که مجوزهای استفاده از BTS سیار صادر شده این تجهیزات مورد استفاده قرار گرفته، ولی با این حال در مناطقی که امروز برای مراسم تشییع در نظر گرفته شده بود، پاره‌ای از مشکلات و اختلالات به دلیل تراکم جمعیت رخ داده که طبیعی است.

البته ازدحام جمعیت در خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران و خیابان حافظ بیش از حد معمول بود و این ازدحام جمعیت از ساعت ۷ صبح تا حدود ۲ بعدازظهر ادامه داشت، اما با توجه به فرصت مناسب از شامگاه یکشنبه تا صبح سه‌شنبه انتظار می‌رفت اپراتورهای تلفن همراه بتوانند مشکلات آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه را پیش‌بینی کرده و برای برطرف کردن این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

پیش از این نیز در روزهای گذشته، به دلیل فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و ازدحام مردم اختلالات موبایلی و اینترنتی در مناطق تجریش و جماران به وجود آمده بود که روابط عمومی وزارت ارتباطات آن را ناشی از ازدحام بیش از حد جمعیت دانسته بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات