شارپ برای فاکسکان در چین پنل اولد تولید خواهد کرد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پس از خریداری شارپ توسط فاکسکان، گویا کمپانی ژاپنی قرار است در چین تولید پنل‌های اولد به ارزش ۸۶۴ میلیون دلار را آغاز کند.
تبلیغات

فاکسکان کمپانی است که وظیفه تولید آیفون‌های اپل را بر عهده دارد و به نظر می‌رسد که این کمپانی مصمم است تمام قطعات موردنیاز برای ساخت آیفون‌های جدید را به‌تنهایی تأمین کند. فاکسکان در سال گذشته کمپانی ژاپنی شارپ را که در زمینه تولید پنل‌های اولد فعالیت دارد، به قیمت ۳.۵ میلیارد دلار خریداری کرد.

حال به نظر می‌رسد که فاکسکان می‌خواهد کمپانی ژاپنی شارپ در شهر ژنگژوی چین، تولید پنل‌های اولد به ارزش ۸۶۴ میلیون دلار را آغاز کند.

طبق گزارش‌های منتشرشده، انتظار می‌رود تولید پنل‌های اولد شارپ در چین از زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۹ آغاز شود. با این حساب می‌توان نتیجه گرفت که اپل قصد دارد در آینده دیگر از پنل‌های IPS LCD در نسل‌های بعدی آیفون استفاده نکند و پنل اولد را جایگزین آن کند.

در حال حاضر شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل در سال ۲۰۱۷ محصولی با پنل اولد عرضه می‌کند تا بتواند ۱۰ سالگی آیفون را با عرضه این تلفن هوشمند جشن بگیرد. البته باید گفت ساخت پنل‌های اولد در حال حاضر نسبت به پنل‌های دیگر دشوارتر است؛ بنابراین احتمال دارد تنها مدل پریمیوم آیفون جدید مجهز به پنل اولد باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات