مشخصات سخت افزاری موتو جی 5 پلاس فاش شد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با فروش نمونه اولیه موتو جی 5 پلاس توسط یک فروشگاه آنلاین، اطلاعاتی شامل مشخصات سخت‌افزاری و قیمت این محصول افشا شده است.
تبلیغات

موتورولا که در حال حاضر از برندهای متعلق به لنوو محسوب می‌شود، گویا در حال کار روی محصول جدیدش به نام موتو جی 5 پلاس است. حال مشخصات کامل سخت‌افزاری و تصاویری از محصول جدید موتورولا منتشر شده است که به لطف آن‌ها می‌توانیم نگاه دقیقی به موتو جی 5 پلاس داشته باشیم.

موتو جی 4 و جی 4 پلاس در ماه می ۲۰۱۶ معرفی شدند. البته مشخص شده که موتورولا در حال کار روی جانشین این محصولات است که با نام موتو جی 5 و جی 5 پلاس قرار است رونمایی و روانه بازار شوند. این موضوع زمانی قوت می‌گیرد که فروشگاه آنلاینی به نام OLX در رومانی اقدام به فروش نمونه اولیه موتو جی 5 پلاس کرده است.

موتو جی 5 پلاس

به نظر می‌رسد این فروشگاه محصولی منتسب به موتو جی 5 پلاس را با شماره مدل XT1685 می‌فروخته است. این فروشگاه با وجود اینکه نمونه اولیه موتو جی 5 پلاس را از لیست خود خارج کرده، اما مشخصات کامل سخت‌افزاری محصول آینده موتورولا و قیمت آن افشا شده است.

موتو جی 5 پلاس

در تصاویر منتشرشده از این محصول می‌توان مشاهده کرد که روی تلفن هوشمند نوشته‌ای وجود دارد و به اینکه دستگاه متعلق به موتورولا بوده و برای فروش در نظر گرفته نشده است، اشاره می‌کند. البته فروشگاه درباره‌ی اینکه چگونه نمونه اولیه موتو جی 5 پلاس را تهیه کرده، اطلاعاتی منتشر نکرده است.

با این حال طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم موتورولا جی 5 پلاس از نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی، تراشه اسنپدراگون 625 و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. این دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا است و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد. در پشت موتو جی 5 پلاس می‌توان دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را مشاهده کرد. این در حالی است که در جلوی این تلفن هوشمند از دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است.

موتو جی 5 پلاس

انتظار می‌رود که موتو جی 5 پلاس دارای باتری با ظرفیت ۳۰۸۰ میلی‌آمپر ساعت باشد و از حسگر اسکنر اثر انگشت در جلوی دستگاه بهره ببرد. طبق گزارش فروشگاه، محصول اصلی در MWC 2017 رونمایی و در ماه مارس روانه بازار می‌شود. در سایت فروشگاه OLX نمونه اولیه موتو جی 5 پلاس بدون لوازم جانبی، به قیمت ۳۸۹ دلار فروخته شده است. البته احتمال دارد قیمت نهایی این محصول متفاوت باشد.

جالب است بدانید تصاویر منتشرشده از موتو جی 5 پلاس شباهت زیادی به تصاویر رندر افشاشده از موتو ایکس مدل 2017 دارد. البته ممکن است این دو محصول متفاوتی باشند اما از مشخصات ظاهری یکسانی بهره ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات