جدیدترین دستاورد فولکس واگن: هزینه پارکینگ را به‌وسیله تلفن پرداخت کنید

دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
جدیدترین دستاورد فولکس‌واگن به شما کمک می‌کند هزینه‌ی پارکینگ را به‌وسیله تلفن پرداخت کنید. این امر می‌تواند کمک کند تا فولکس‌واگن ورای یک خودروساز محض توسعه یابد.
تبلیغات

فولکس‌واگن قصد دارد خود را به شرکتی پویاتر نسبت به یک خودروساز محض تبدیل کند و حالا این دستاورد، خواسته‌ی این شرکت را محقق می‌سازد. فولکس‌واگن شرکت کانادایی PayByPhone را می‌خرد؛ شرکتی که به شما امکان می‌دهد هزینه‌ی پارکینگ را از طریق برنامه‌های تلفن هوشمند، پیام صوتی و متنی پرداخت کنید. شرایط قرارداد این دو شرکت مخفی است؛ ولی معاملات PayByPhone سالانه در حدود ۳۰۰ میلیون دلار در شهرهای بزرگی از جمله بوستون، لندن، پاریس، سانفرانسیسکو و سیاتل است.

مشخص نیست که مقاصد اصلی فولکس‌واگن چه هستند. به هر حال، این روش از طریق راهی آسان به مردم کمک خواهد کرد تا بتوانند حین پارک، علاوه بر ذخیره‌ی زمانشان، همه نوع محصول و سرویسی را چه از طریق تلفن و چه از طریق خودروی متصل به اینترنت خریداری کنند. فولکس‌واگن می‌تواند از دریافت درخواست‌ها برای پارک کردن خودرو سود ببرد؛ این امر همچنین می‌تواند موجب معاملات پرسود با شرکت‌هایی شود که مشتاق به فروش اجناس خود هستند. این امر ممکن است موجب برخی تلاش‌های زیان‌بخش برای فروش شود؛ اما می‌تواند بعضی از استرس‌های رانندگی را رفع کند. خصوصاً هنگامی که شما در وسط شهر به‌سختی در جستجوی فضایی جهت پارک کردن هستید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات