کیت بدنه عریض منصوری برای مرسدس‌بنز G-Class

یک‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
منصوری، کیت بدنه‌ی جدیدی برای مرسدس‌بنز جی-واگن ارائه کرده است که ویژگی‌های ظاهری و فنی خاصی دارد.
تبلیغات

مرسدس‌بنز کلاس جی، یکی از SUV-های باابهت در جاده و یا جهت آفرود است. اما منصوری، تیونر نام‌آشنای ایرانی، با ارائه‌ی یک کیت بدنه‌ی عریض نمای بصری این خودرو را بهتر از قبل کرده است.

مرسدس بنز

کیت بدنه‌ی جدید منصوری شامل گلگیرهای برآمده، دستگیره درها و ضربه‌گیرهای جدید جلو و عقب است که همگی از جنس فیبر کربن هستند. با اضافه شدن این کیت بدنه، عرض جی-واگن به اندازه‌ی ۴۰ میلی‌متر افزایش یافته است که هزینه‌ای برابر با ۱۸,۹۰۰ یورو در بر دارد.

افرادی که به دنبال سفارشی‌سازی بیشتری هستند، می‌توانند کاپوت موتور، سقف خودرو، اسپویلر و موارد بیشتری را برای تغییرات انتخاب کنند. همچنین خریداران می‌توانند چرخ‌های جدید را که اندازه‌ی آن‌ها از ۲۱ اینچ الی ۲۳ اینچ است، به همراه تغییرات داخل خودرو و طیف گسترده‌ای از تغییرات پیشرانه، سفارش دهند.

مرسدس بنز

به عنوان نمونه، می‌توان پیستون، شاتون، بلبرینگ، میل‌لنگ و سرسیلندر جدیدی به «جی۶۳ AMG» اضافه کرد که قدرت نهایی این خودرو را از ۵۴۴ اسب بخار به رقم عظیم ۸۴۰ اسب بخار افزایش می‌دهد.

این قدرت به اندازه‌ای زیاد است که هر خودروی اسپرت دیگری را که در کنار این شاسی‌بلند قرار گیرد، شرمنده خواهد کرد و این خودرو را در رده‌ی شاسی‌بلندهایی مانند بنتلی بنتایگا و لامبورگینی اوروس که به‌زودی عرضه خواهد شد، قرار می‌دهد.

مردس بنز
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات