پورشه مدل پانامرا 4 E-Hybrid را معرفی کرد

یک‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پورشه با معرفی مدل کم مصرف هیبریدی پانامرا قصد توسعه‌ی مدل‌های مختلف پانامرا را دارد. با زومیت همراه باشید تا با مدل Panamera 4 E-Hybrid جدید بیشتر آشنا شویم.
تبلیغات

پورشه پانامرا ۴ E-Hybrid از سیستم هیبریدی از نوع پلاگین (Plug-in) استفاده می‌کند که شامل یک پیشرانه‌ی تویین توربوی ۲.۹ لیتری شش سیلندر وی شکل، یک الکتروموتور، یک جعبه دنده‌ی هشت سرعته‌ی دوبل کلاچ و یک باتری لیتیوم-یون خنک شونده با مایع به ظرفیت ۱۴.۱ کیلووات ساعت است. با تمام این موارد این مجموعه‌ی هیبریدی توانایی تولید ۴۶۲ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد که این میزان نیرو به هر چهارچرخ خودرو انتقال پیدا می‌کند.

پورشه پانامرا

پورشه پانامرا ۴ E-Hybrid توانایی رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت را در عرض ۴.۶ ثانیه دارد و حداکثر سرعت آن نیز معادل ۲۷۶ کیلومتر بر ساعت است. این مدل در حالت تمام برقی می‌تواند مسافت ۵۰ کیلومتر را با حداکثر سرعت ۱۳۸ کیلومتر بر ساعت بپیماید.

پورشه پانامرا

شارژ کردن باتری‌های این مدل با استفاده از شارژر نرمال برق ۲۳۰ ولت، حدود ۵.۸ ساعت زمان می‌برد اما در صورت استفاده از سیستم شارژ سریع می‌توان این زمان را به ۳.۶ ساعت کاهش داد.

پورشه پانامرا

تشخیص پانامرای E-Hybrid از سایر مدل های این خودرو در نگاه اول کار مشکلی است و به دقت زیادی نیاز دارد. تغییرات ظاهری این مدل بسیار محدود هستند و تنها به تغییر خروجی‌های اگزوز و استفاده از نشان سبز رنگ بر روی درها اکتفا شده است. در داخل کابین، این مدل به صفحه نشان دهنده‌های مخصوص سیستم هیبریدی مجهز شده است که اطلاعات این سیستم همچون میزان شارژ باتری‌ها را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

پورشه پانامرا

پورشه پانامرا ۴ E-Hybrid از ماه آوریل در بازار اروپا عرضه خواهد شد و کمی پس از آن قرار است در بازارهای ایالات متحده و چین نیز عرضه شود. جزئیات مصرف سوخت و آلایندگی و همچنین قیمت این خودرو کمی پیش از عرضه‌ی آن در بازار اعلام خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات