تماشا کنید: تیزر نسل بعدی بی ام و سری 5

پنج‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بی ام و به تازگی از تیزری رونمایی کرده است که نسل جدید بی ام و سری ۵ در آن به نمایش گذاشته شده است، این نسل با کد اتاق G30 به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

در ویدیویی که اخیرا از کمپانی بی ام و منتشر شده است تنها برای چند ثانیه تصاویری از مدل جدید مشاهده می شود. چیزی از این ویدیو قابل مشاهده است این است که بدنه‌ی این مدل از نو طراحی شده است و بخش‌های جلو و عقبی خودرو نیز متحول شده اند. بزرگ‌ترین تغییر این مدل که در این تیزر نیز قابل مشاهده است را می‌توان در چراغ‌های LED عقب مشاهده کرد که دارای طراحی باریک تری برای همخوانی با بدنه جدید هستند.

تاریخ انتشار این کلیپ نشان می‌دهد که زمان رونمایی از این خودرو بسیار نزدیک است و احتمالا در نمایشگاه خودروی پاریس در آخر این ماه از نسل جدید سری ۵ رونمایی خواهد شد. با این حال برخی از گزارش‌ها ادعا می‌کنند که سری ۵ جدید در نمایشگاه خودروی دیترویت در ماه ژانویه رونمایی خواهد شد.

همانطور که قبلا هم گفته شده بود، بر اساس اعلام بی ام و این مدل جدید بر روی پلتفرم جدید CLAR ساخته خواهد شد. همچنین با استفاده از موادی همچون آلومینیوم، فیبر کربن و فولاد استحکام بالا، مدل جدید حداقل ۸۰ کیلوگرم از مدل قبلی سبک‌تر خواهد بود.

در بحث قوای محرکه، پیشرانه‌ی ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو شارژر دار به صورت استاندارد برای مدل پایه‌ی سری ۵ در نظر گرفته شده است. همچنین امکان سفارش پیشرانه‌ی ۳ لیتری شش سیلندر خطی در دو مدل بنزینی و دیزلی برای این خودرو وجود دارد. مدل‌های دیگر نیز شامل مدل شش سیلندر دیزلی مجهز به توربوشارژر الکتریکی، مدل پلاگین هیبرید و مدل قدرتمند M5 با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر وی شکل توین توربو به حجم ۴.۴ لیتر هستند. برای رقابت با مرسدس بنز کلاس E جدید بی ام و نیز در این مدل از بسیاری از تکنولوژی‌های مدل سری ۷ استفاده کرده است که شامل سیستم‌های رانندگی خودکار، سیستم فرامین حرکتی و چراغ‌های لیزری می‌شود.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات