بنتلی فلایینگ اسپر W12 S با حداکثر سرعت ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت معرفی شد

جمعه ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
بنتلی از مدل جدید فلایینگ اسپر رونمایی کرده که به پیشرانه‌ی W12 مجهز شده است، این خودرو نخستین سدان بنتلی خواهد بود که حداکثر سرعتی بیش از  ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت. برای آشنایی با این خودرو، در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

بنتلی از مدل جدید فلایینگ اسپر رونمایی کرد که با نام W12 S شناخته می شود. این مدل سریع‌ترین خودروی چهار در این شرکت خواهد بود. پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر W شکل این خودرو دارای ۶ لیتر حجم است و مجهز به تکنولوژی تویین توربو شده است. قدرت آن از ۶۲۵ اسب بخار به ۶۲۶ اسب بخار افزایش یافته و همچنین حداکثر گشتاور خودرو نیز از ۸۰۰ نیوتن متر به ۸۲۰ نیوتن‌متر افزایش یافته و در دور موتور ۲۰۰۰ دور بر دقیقه قابل دسترس است.

بنتلی فلایینگ اسپر

چنین قدرتی به فلایینگ اسپر W12 S این امکان را می‌دهد تا بتواند به حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این مدل نه تنها سریع‌ترین خودروی چهار در بنتلی است بلکه نخستین سدانی است که حداکثر سرعت آن بیش از ۳۲۱ کیلومتر در ساعت است. رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز توسط این خودرو تنها به ۴.۵ ثانیه زمان نیاز دارد.

بنتلی

همانطور که اکثر خودروهای بنتلی امروزه مجهز به سیستم انتقال نیرو به هر چهار چرخ هستند، این مدل نیز دارای سیستم چهارچرخ محرک است که نسبت تقسیم نیرو بین چرخهای جلو و عقب آن به صورت ۶۰ درصد عقب و ۴۰ درصد جلو می‌باشد. فلایینگ اسپر W12 S همچنین به سیستم تعلیقی مجهز شده که از کمک فنرهای ارتقا یافته و سیستم کنترل پایداری جدید استفاده می‌کند که باعث بهبود راحتی سواری فلایینگ اسپر شده است. امکان سفارش ترمزهای کربن سرامیکی نیز به صورت آپشن برای این خودرو وجود دارد.

بنتلی

در بخش طراحی خارجی، فلایینگ اسپر جدید به تعدادی قطعات به رنگ مشکی بر روی بدنه مجهز شده است که شامل استفاده از شیشه‌ی بلوگا در جلو پنجره و اطراف چراغ ها نیز می‌شود. دیفیوزر عقب نیز در این مدل موجود است و در صورت سفارش امکان نصب قطعات فیبر کربنی نیز بر روی بدنه وجود دارد. چراغ‌های جلو و عقب این خودرو نیز دارای رنگ تیره هستند. به صورت استاندارد، رینگ‌های ۲۱ اینچی ۷ پر این مدل به رنگ مشکی براق هستند و به عنوان آپشن امکان سفارش رینگ‌های ۲۱ اینچی ۵ پره نیز وجود دارد.

بنتلی

ولفگانگ درهایمر مدیر اجرایی بنتلی در مورد این خودرو می‌گوید: «فلایینگ اسپر W12 S یک خودروی سدان فوق لوکس با عملکردی عالی است. این خودرو دارای دینامیک رانندگی سریع‌تری بوده و شاهد افزایش قدرت پیشرانه‌ی W12 آن در کنار بهبود ظاهر بیرونی و داخلی در آن هستیم.»

بنتلی

در داخل کابین فلایینگ اسپر از یک دور موتور سنج اختصاصی به رنگ مشکی استفاده شده است و بیشتر قطعات کابین مانند رودری‌ها به رنگ مشکی هستند. در جلو و عقب نیز پلاکی با نام W12 استفاده شده است. این خودرو دارای یک فرمان سه شاخه است که پدال شیفترهای پشت آن از نوع آجدار هستند.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات