ال جی اعلام کرد گوشی جی 6 از طراحی ماژولار بهره خواهد برد

پنج‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی جی ۵ محصول ماژولار کمپانی ال‌جی است که میزان فروش آن هنوز نتوانسته این غول کره‌ای را راضی کند. اما این موضوع باعث نشده تا ال‌جی از این کار دست بکشد و بر طبق اخبار جدید این شرکت کره‌ای اعلام کرده که نسل بعدی گوشی‌هوشمند سری جی خود یعنی جی ۶ را نیز به صورت ماژولار طراحی خواهد کرد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

با توجه به اینکه ال‌جی گوشی جی ۵ را با طراحی ماژولار روانه‌ی بازار کرده است، انتظار می‌رفت وی ۲۰ نیز از طراحی مشابهی بهره ببرد. بسیاری بر این باور هستند که ال‌جی باید قبل از عرضه‌ی یک محصول نهایی ماژولار، این ویژگی‌ را به صورت آزمایشی مورد بررسی قرار می‌داد و پس از رفع مشکلات احتمالی، بهترین محصول ممکن را روانه بازار می‌کرد. اما اینکه گوشی وی ۲۰ ال‌جی طراحی ماژولار ندارد سوالات زیادی را در ذهن کاربران تداعی کرده است. حالا نیز سخنگوی شرکت مورد اشاره، کن هانگ اعلام کرده که نسل بعدی گوشی‌هوشمند سری G نیز از طراحی ماژولار بهره خواهد برد.

کن هانگ در گفتگویی که با وب‌سایت سی‌نت گفته که طرح ماژولار ال‌جی متعاقبا در نسل‌های بعدی گوشی‌های هوشمند سری جی این کمپانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اگرچه وی هنوز در مورد جزئیات این موضوع هیچ موردی را بیان نکرده است. بنابراین به نظر می‌رسد گوشی‌هوشمند پرچمدار بعدی کره‌ای‌ها یعنی ال‌جی جی 6 (LG G6) نیز قرار است از طراحی ماژولار بهره ببرد. سخنگوی ال‌جی همچنین تایید کرده که توسعه‌ی گوشی‌هوشمند وی ۲۰، پیش از عرضه‌ی گوشی جی ۵ به بازار، در دست کار بوده است، بنابراین عملکرد نه چندان چشم‌گیر فروش محصول ماژولار این کمپانی کره‌ای در طراحی غیر ماژولار ال‌جی وی ۲۰ هیچ تاثیری نداشته است. بر خلاف این موضوع که شباهت بین طرح‌های ال‌جی در بین محصولاتش در حال افزایش است، اما این شرکت ظاهرا به اندازه‌ی کافی از توسعه‌ی دستگاه‌های سری جی و وی خود با اهداف مختلفی که برای هر سری دارد و ویژگی‌های مخصوص هر کدام از این محصولات، رضایت دارد.

حفیفت این است که ال‌جی قصد دارد طراحی ماژولار خود را ادامه دهد و این خبر ممکن است برای دارندگان کنونی ال‌جی جی ۵ یک خبر خوب باشد. ممکن است کمپانی یاد شده یکسری قابلیت‌های جدید را بین محصولات جدید این سری و نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سری جی ایجاد کند و همین موضوع برای مشتریان و نیز توسعه‌دهندگان ماژول‌ها می‌تواند منافعی به همراه داشته باشد. در هر حال، رقابت شدیدی که از جانب لنوو و طراحی ماژولار محصولات جدید سری موتو زد این کنمپانی وجود دارد، احتمالا باعث می‌شود تا ال‌جی نیز تکنولوژی خود را بهبود داده و قابلیت‌ها و نیز آسان‌بودن استفاده از آن را افزایش دهد. در هر صورت، به نظر می‌رسد نسل بعدی گوشی‌هوشمند سری جی این شرکت نیز قرار است از ویژگی‌های ماژولار بهره ببرد. ظاهرا بهتر بودن در دنیای محصولات ماژولار بهتری است اولین بودن است و ال‌جی قصد دارد تا با محصولات آینده خود از این ویژگی نهایت استفاده را ببرد.

نظر شما در این مورد چیست؟ ایا ال‌جی جی ۶ موفق خواهد شد به فروش بالایی دست یابد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات