قیمت نسخه سرامیکی اپل واچ Series 2 از ۱۲۵۰ دلار شروع می‌شود

پنج‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی اپل دیشب در کنفرانس خود در شهر سانفرانسیسکو، علاوه بر گوشی‌های هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، از نسل دوم ساعت هوشمند خود موسوم به اپل واچ Series 2  نیز پرده برداشت. اپل واچ ۲، شامل نسخه‌ای سرامیکی است که قیمت آن از ۱۲۵۰ دلار شروع می‌شود. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

یکی از نسخه‌های ساعت هوشمند اپل بسیار گران است، البته اینجا منظور نسخه‌ی لوکس و طلایی ادیشن اپل واچ نیست، بلکه نسخه‌ی سرامیکی اپل واچ ۲ مد نظر است. برچسب قیمتی ۱۲۵۰ دلاری برای نسخه‌ی ۳۸ میلیمتری و ۱۳۰۰ دلاری برای نسخه‌ی ۴۲ میلیمتری این ساعت‌ها در نظر گرفته شده است.

نسخه‌ی سفید کرمی اپل واچ سری ۲ سرامیکی بسیار زیبا است و در عین حال تمامی ویژگی‌های جدید اپل واچ ۲ را نیز در خود دارد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به بهره‌مندی از GPS‌ داخلی، قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر، بهره‌مندی از پردازنده‌ی دو هسته‌ای و آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل مخصوص ساعت‌های هوشمند اپل یعنی واچ او اس ۳ اشاره کرد.

اپل واچ ۲

با این برچسب قیمتی، اپل واچ ۲ سرامیکی توجه بسیاری از مشتریان مرفه را به خود جلب خواهد کرد. تنها مشکل این ساعت این است که اگرچه نسخه‌ی سفید و سرامیکی این گجت با بند اسپرت نه‌چندان سطح بالای فلوئور الاستومر زیبا به نظر می‌رسد، اما فاقد آن شمایل نفیسی است که از گجتی با چنین قیمت بالایی انتظار می‌رود.

نظر شما در مورد اپل واچ ۲ به خصوص نسخه‌ی سرامیکی آن چیست؟ آیا با توجه به امکانات، قیمت آن را منصفانه می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات