رنگ مشکی براق آیفون 7 از دیگر مدل‌ ها گران‌ تر خواهد بود

پنج‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل در نهایت از نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود به نام آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به همراه ساعت هوشمند اپل واچ سری 2 رونمایی کرد. حال مشخص شده که برای خرید رنگ‌بندی مشکی براق آیفون‌های جدید که به جت بلک نیز شناخته می‌شود نسبت به رنگ‌های دیگر باید هزینه بیشتری پرداخت کرد. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

بالاخره انتظارها به سر رسید و کمپانی اپل از نسل جدید آیفون‌ها به نام آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی کرد. جدا از معرفی دوربین جدید و همچنین حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، معرفی رنگ‌بندی‌های جدید این محصولات از جمله مواردی بود که نظر کاربران را به خود جلب کرد.

یکی از رنگ‌های جالب و البته شیک معرفی شده، مشکی براق است که به نام جت بلک به کاربران معرفی شد، اما زیبایی این رنگ جدید به بهای گران‌تر بودن آن برای مشتریان تمام خواهد شد زیرا اپل اعلام کرده که این مدل فاقد نسخه ۳۲ گیگابایتی خواهد بود.

آیفون 7 با رنگ‌بندی مشکی براق تنها در ظرفیت‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. با این حساب اگر بخواهید نسخه آیفون 7 این رنگ‌بندی را بخرید باید ۷۴۹ دلار بپردازید و نسخه آیفون 7 پلاس نیز با پرداخت ۸۶۹ دلار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در کنار این رنگ‌بندی، ۴ رنگ دیگر وجود دارد که البته در مدل ۳۲ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد، بنابراین برای خرید نسخه ۳۲ گیگابایتی آیفون 7 در یکی از این ۴ رنگ باید ۶۴۹ دلار پرداخته و خرید نسخه ۳۲ گیگابایتی آیفون 7 پلاس نیز ۷۶۹ دلار برای شما تمام خواهد شد.

کمپانی اپل اعلام کرده است که نسل جدید آیفون از ۲۶ شهریور عرضه خواهد شد. آیا رنگ‌بندی مشکی براق آیفون 7 توانسته نظر شما را به خود جلب کند و آیا با وجود گران‌تر تمام شدن آن باز قصد خرید رنگ مشکی براق آیفون 7 را دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات