قیمت آیپدهای اپل با افزایش حافظه کاهش یافت

پنج‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با وجود این که کنفرانس اپل در مراسم دیشب بر روی آیفون 7 و اپل واچ متمرکز بود، اما این کمپانی آیپدهای خود را نیز بروزرسانی کرده و حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن‌ها را افزایش داده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگرچه دیشب تمرکز اصلی اپل بر روی آیفون 7 و اپل واچ بود، اما این شرکت آیپدهای خود را نیز بروزرسانی کرد. شرکت اپل در بازتابی از طیف حافظه‌ی ذخیره‌سازی آیفون 7، حافظه‌ی ذخیره‌سازی همه‌ی آیپدها را هم به صورت ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ارتقا داد. این بروزرسانی به معنی کاهش قیمت موثر همراه با صرفه‌جویی مالی بیش‌تر برای آیپد 9.7 اینچی و آیپد پرو 12.9 اینچی است.

قیمت آیپد

آیپد پرو اپل با حافظه‌ی ذخیره‌سازی افزایش یافته، بیش‌ترین کاهش قیمت را داشته است. قیمت آیپد پرو ۹.۷ اینچی به ترتیب با حافظه‌های ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برابر با ۵۵۹، ۶۹۹ و ۷۹۹ دلار است. قیمت آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی هم به ترتیب برابر ۷۹۹، ۸۹۹ و ۹۹۹ دلار در نظر گرفته شده است.

آیپد ایر 2 در حال حاضر با حافظه‌های ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی، به ترتیب با قیمت ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار در دسترس است. آیپد مینی 4 هم گزینه‌های ذخیره‌سازی و شیوه‌ی قیمت گذاری مشابهی دارد.

به نظر می‌رسد که آیپد مینی 2 به آرامی در حال افول بوده و فقط دارای نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۲۶۹ دلار است. معرفی آیپدهای جدید تا سال ۲۰۱۷ دور از انتظار است. بنابراین ارتقا حداقل حافظه‌ی ذخیره‌سازی آیپدهای قدیمی، ایده‌ای کاملا معقولانه است. علاوه‌بر موارد یاد شده، رنگ‌بندی‌های جدیدی هم برای قاب‌ها و کاورهای هوشمند آیپد اضافه شده است.

افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی آیپدها را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت به اشتراک بگذرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات