اپل سیستم عامل tvOS 10 GM را برای توسعه دهندگان اپل تی وی ارائه کرد

پنج‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از معرفی آیفون‌های جدید اپل، این شرکت از نسخه‌ی آزمایشی جدید سیستم‌عامل tvOS رونمایی کرد. هم اکنون tvOS 10 beta 3 توسط اهالی کوپرتینو در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بعد از اینکه اپل بالاخره از آیفون‌های جدید خود رونمایی کرد، این شرکت سیستم‌عامل بروز شده‌ی مخصوص اپل تی‌وی یعنی tvOS 10 را برای تست کننده‌ها و توسعه‌دهندگان این سیستم‌عامل ارائه کرد. به منظور بروزرسانی به نسخه‌ی نهایی، توسعه‌دهندگان می‌توانند از طریق بخش بروزرسانی نرم‌افزار در اپل‌تی‌وی مراجعه کنند یا می‌توانند از روشی دیگر پروفایل پیکربندی بروزرسانی یاد شده را از مرکز توسعه‌دهندگان دریافت کرده و سپس در صورت تمایل آن را نصب کنند.

جدیدترین نسخه‌ی نرم‌افزار tvOS شامل قابلیت‌های جدیدی به نام Dark Mode، Single Sign-in، Home Kit، و یوتیوب است. تی‌وی او‌اس ۱۰ بتا ۳ حالا در دستیار صوتی سیری، زبان‌های بیشتری را پشتیبانی می‌کند و برخی از عملکرد‌های این سیستم‌عامل نیز بهبود یافته‌اند که از آن جمله می‌توان به اپلیکیشن بهبود‌یافته‌ی موزیک اشاره کرد. در نسخه‌ی بتا ۲ سیستم‌عامل تی‌وی او‌اس ۱۰‌، بخش‌های مختلفی از جمله اپلیکیشن موزیک و Library View از نظر رابط کاربری به کل دچار تحول شده‌اند. اما برخی از تغییرات یاد شده در نسخه‌ی بتا ۳ سیستم‌عامل مورد اشاره به دلیل تغییرات داخلی جزئی، دیگر به چشم نمی‌خورند.

در زیر می‌توانید تصاویر مربوط به رابط کاربری این بروزرسانی را مشاهده کنید.

توسعه‌دهندگانی که قصد دارند برای اولین بار tvOS 10 GM را روی دستگاه خود نصب کنند، می‌توانند به مرکز توسعه‌دهندگان اپل سر زده و پروفایل پیکربندی مخصوص خود را دریافت کنند. همچنین این دسته از توسعه‌دهندگان می‌توانند از طریق آیتیونز اقدام به ری‌استور کردن فایل ایمیج بروزرسانی مورد بحث کنند. اما توسعه‌دهندگانی که از قبل نسخه‌ی آزمایشی پیشین tvOS 10 را نصب کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به بخش بروزرسانی‌ نرم‌افزار در منوی دستگاه خود، جدیدترین بروزرسانی منتشر شده را دریافت و نصب کنند.

در صورتی که تغییرات جدیدی برای این بروزرسانی اعمال شود، شما را در ادامه‌ی همین مطلب در جریان قرار خواهیم داد.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات