آیفون 7 ضد آب است اما نفوذ مایعات شامل گارانتی نمی‌شود!

پنج‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
پس از ماه‌ها شایعه و انتظار، یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های هوشمند جهان، یعنی آیفون 7 رسما توسط کمپانی اپل معرفی شد. یکی از قابلیت‌های مهم آیفون 7، مقاومت آن در برابر نفوذ مایعات است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اپل دقایقی پیش رسما از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونمایی به عمل آورد. این محصول طی رویداد اختصاصی کوپرتینویی‌ها و در شهر سانفرانسیسکو معرفی شده است. 

از جمله تغییرات مهمی که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس دارند این است که این دو گوشی‌هوشمند ضد آب هستند. آیفون‌های جدید استاندارد IP67 را کسب کرده‌اند و این بدین معنی است که آیفون‌های اپل حالا قادر هستند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورند. 

اما ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آیفون‌های جدید باعث نمی‌شود تا اگر به هر دلیلی مایعات به داخل گوشی شما نفوذ کند و باعث آسیب دیدن گوشی شود، شامل گارانتی شده و خسارت وارده را اپل جبران کند. اپل گوشی‌های خود را در برابر نفوذ مایعات مقاوم کرده است اما اگر آب وارد گوشی شده و به آن آسیب وارد کند شامل گارانتی نمی‌شود و هزینه‌ی خسارت وارده را باید خود مشتری پرداخت کند. 

باقی گوشی‌های ضد آب بازار مانند گلکسی اس ۷ سامسونگ یا گوشی‌های اکسپریا سونی نیز شرایط مشابه‌ای را برای گارانتی دارند و در صورت نفوذ مایعات شامل گارانتی نمی‌شوند. 

اگر مایل هستید تا اطلاعات بیشتری در باره‌ی آیفون‌های جدید بدست آورید به صفحه‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاسمراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات