ال‌جی، پیشرو در جهان با مانیتورهایی با نسبت تصویر ۲۱:۹

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
مطالعه 4 دقیقه
ال‌جی در جریان ایفا ۲۰۱۶ برلین، از بزرگ‌ترین مانیتور Ultra Wide دنیا با نسبت تصویر ۲۱:۹ و اولین مانیتور بازی ۱۴۴ هرتز Ultra Wide با نسبت تصویر ۲۱:۹ پرده‌برداری کرد.
تبلیغات

ال‌جی الکترونیکس، به‌عنوان شرکت پیشرو در صنعت مانیتور‌هایی با نسبت تصویر ۲۱:۹ برای سه سال متوالی، از دو مانیتور Ultra Wide جدید با نسبت تصویر ۲۱:۹ در نمایشگاه IFA 2016 برلین پرده‌برداری کرد. مانیتور منحنی ۳۸ اینچ Ultra Wide (مدل 38UC99) و مانیتور منحنی ۱۴۴ هرتز Ultra Wide مخصوص بازی (مدل 34UC79G) نشانگر پیشرفت‌ چشمگیر در نوآوری درصفحه نمایش است. هر دو مانیتور ال‌ جی از امکانات قبلی که مانیتورهای Ultra Wide ال‌جی با نسبت ۲۱:۹ به خاطر آن‌ها مشهور شدند برخوردار هستند. از جمله‌ی این قابلیت‌ها می‌توان به امکاناتی نظیر میدان دید عریض، طیف رنگی گسترده و کاربری آسان اشاره کرد. در ادامه متنی که می‌خوانید بیانیه‌ی مطبوعاتی است که توسط روابط عمومی ال‌جی در اختیار زومیت قرار گرفته است.

مدل‌ 38UC99 صفحه‌نمایش بی‌همتایی دارد که برای انجام کارهای با جزئیات و نیازمند دقت زیاد ایده‌آل است. این مانیتور علاوه بر طراحی جادار، وضوح پیشرفته +IPS Ultra Wide QHD با کیفیت ۱۶۰۰ در ۳۸۴۰ پیکسل و طیف رنگ وسیعی دارد که ۹۹ درصد از فضای رنگ SRGB را پوشش می‌دهد و باعث می‌شود مانیتور 38UC99 ال‌جی انتخابی مسلم برای کسانی باشد که کیفیت تصویر برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد. این مانیتور در کنار کیفیت تصویر بسیار واضح و شفاف، امکاناتی دارد که برای راحتی بیشتر طراحی شده است و تجربه کاربری بی‌مانندی را ایجاد می‌کند. این عوامل باعث می‌شود ال‌جی 38UC99 یک مانیتور کاری عالی برای تولیدکنندگان محتوای بصری، تحلیلگران اطلاعات و دیگر حرفه‌ای‌هایی باشد که چند کار را با هم انجام می‌دهند.

مانیتور 38UC99 اولین مانیتور Ultra Wide است که مجهز به پورت USB Type-C است و فناوری اتصال نسل آینده را در اختیار کاربر قرار می‌هد. این پورت پیشرفته به کاربر امکان می‌دهد تا علاوه بر انتقال محتوا و اطلاعات، دستگاه‌های دیگری مانند تلفن هوشمند یا لپ‌تاپ به‌طور هم‌زمان شارژ کند تا بدین وسیله آشفتگی و بی‌نظمی از بین برود. این مانیتور از قابلیت‌هایی برای سفارشی کردن صفحه‌نمایش برخوردار است که تنها با چند کلیک ماوس در دسترس قرار می‌گیرد و تنظیمات رنگ شخصی با نرم‌افزار کنترل آسان روی صفحه Onscreen Control و My Display Preset ذخیره شود.

مانیتور 38UC99 ال‌جی همان‌طور که برای کار بازدهی خوبی دارد برای سرگرمی هم مناسب است. این مانیتور با دو بلندگوی قابل حمل بلوتوثی با قدرت ۱۰ وات، خروجی صدای بم قدرتمند در دامنه باس ۸۵ هرتز دارد. سیستم صوتی حیرت‌انگیز این اسپیکر صدایی عمیق و رسا را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. قابلیت کاهش مات بودن حرکات در یک‌میلی ثانیه ‌(Motion Blur Reduction) میزان تصویر جا مانده که اغلب در بازی‌های سریع رخ می‌دهد را کاهش می‌دهد.

مانیتور 34UC79G ال‌جی اولین مانیتور ۱۴۴ هرتز منحنی Ultra Wide از نوع IPS با نسبت تصویر ۲۱:۹ در دنیا است. این مانیتور ترکیبی از سرعت رفرش بسیار بالا با کاهش مات‌شدن حرکات Motion Blur Reduction یک‌میلی ثانیه‌ای پیشرفته است. مانیتور جدید ال‌جی تصاویر یکپارچه‌ای را بدون ایجاد پس‌دید‌های آزاردهنده نمایش می‌دهد و نمایشگر IPS بیان رنگ دقیق از هر زاویه بدون افت کیفیت تصویر ایجاد می‌کند. با امکاناتی نظیر Black Stabilizer و Dynamic Action Sync، مانیتور 34UC79G مخصوص برآورده کردن نیاز مشتریان امروز به بازی طراحی شده است. قابلیت Black Stabilizer کنتراست رنگ فوق‌العاده واضحی دارد و بینندگان می‌توانند سوژه‌های تاریک‌تر که در جاهای دور از تیررس چشم مخفی شده‌اند را شکار کنند. قابلیت Dynamic Action Sync نیز تأخیر ورودی را کاهش می‌دهد تا کاربران بتوانند بدون هیچ درنگی از بازی‌های پرسرعت لذت ببرند. همچنین،  بهره‌‌مندی از قابلیت AMD Free Sync تجربه بازی روان را بدون شکست تصویر امکان‌پذیر می‌کند.

این مانتیور گزینه خط‌کشی دارد که سوژه را در مرکز صفحه فیکس و ثابت نگه می‌دارد تا هنگام بازی‌های پرسرعت دقت افزایش پیدا کند و قلاب خط ماوس از مقاومت در برابر کشیده شدن که توسط کابل ماوس ایجاد می‌شود پیشگیری می‌کند. مانیتور 34UC79G با شکل منحنی و نسبت تصویر حیرت‌انگیز ۲۱:۹ تجربه بازی در سطح جهانی را برای طرفداران بازی‌های تک‌نفره، چندنفره و استراتژی ارائه می‌دهد.

مانیتور ال‌جی 34UC79G چند قابلیت کابردی برای طراحی دارد که در تنظیمات بازی تعبیه شده است تا در بازی اختلال ایجاد نکند؛ مواردی مثل تکان خوردن مانیتور، تنظیم ارتفاع و گیر کردن موس را حداقل می‌رساند. قیمت مانیتور جدید هنوز اعلام نشده است. 

Brian Kwon، رئیس شرکت صوتی تصویری ال‌جی، گفت:

ازآنجاکه تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند همیشه دم دست هستند، مشتریان امروز خود را پشت میز کارشان به‌صورت محبوس شده نمی‌بینند. بنابراین، مهم‌ترین چیز این است که مانیتورهای آن‌ها برای آسایش و بهره‌مندی کاربر امکانات بیشتری را ارائه دهد. ال‌جی برند اول در زمینه مانیتور با نسبت تصویر ۲۱:۹ است زیرا ما اولین برندی بودیم که پی بردیم مشتریان روشی جدید در کار و بازی را پیش گرفته‌اند و آن‌ها را در صدر رقابت در زمینه کار و بازی قرار دادیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات