درآمد اچ‌تی‌سی تا پایان آگوست نسبت به سال گذشته ۴۷.۵۶ درصد کاهش یافته است

پنج‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی اخیرا گوشی‌هوشمند سطح بالای جدیدی معرفی نکرده و به نظر می‌رسد همین مورد یکی از دلایل کاهش درآمدزایی این کمپانی باشد. بر اساس جدیدترین گزارش مالی اعلام شده توسط این شرکت، درآمد بدست آمده از ابتدای سال جاری میلادی تا پایان ماه آگوست نسبت به همین بازه در سال گذشته یک افت چشم‌گیر داشته است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی اچ‌تی‌سی امروز اعلام کرد که درآمد ماه آگوست این شرکت ۲۰۹.۹۴ میلیون دلار آمریکا بوده است. این درآمد نسبت به ماه جولای ۴.۱۱ درصد و در کل نسبت به سال ۲۰۱۵ میلادی ۴.۵۱ درصد کاهش یافته است. اچ‌تی‌سی از ابتدای سال ۲۰۱۶ تا انتهای ماه آگوست، توانسته درآمدی معادل ۱.۴۹ میلیارد دلار به دست آورد که این میزان نسبت به هشت‌ ماه اولیه‌ی سال گذشته‌، ۴۷.۵۶ درصد کاهش داشته است.

درحالی که گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی ۱۰ مسلما بهترین محصول این شرکت در بازه‌ی زمانی یاد شده بوده، اما باید اشاره کنیم که اچ‌تی‌سی با این محصول به رقابت با محصولاتی چون گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج سامسونگ پرداخته است. این کمپانی همچنین محصول دیگری برای رقابت با فبلت جدید گلکسی نوت ۷ ندارد و از این رو کاربرانی که با مشکلات مروبط به باتری نوت ۷ مواجه شده‌اند، گزینه‌ای از شرکت اچ‌تی‌سی برای جایگزینی با نوت ۷ در دسترس ندارند. اما شرکت کره‌ای ال‌جی به تازگی پرچمدار جدید خود به نام LG V20 را معرفی کرده که برای برخی از کاربران کنونی نوت ۷ می‌تواند یک گزینه‌ی بسیار مناسب باشد.

اچ‌تی‌سی در تایوان، فروش دست‌بند هوشمند سلامت UA Band را آغاز کرده است. این شرکت در پایان ماه، ضربان‌سنج قلب خود را نیز عرضه خواهد کرد. UA Band هم اکنون با قیمت ۱۹۰ دلار به فروش می‌رسد. این محصول می‌تواند فعالیت‌های روزانه‌ی شما از جمله کیفیت خواب و فعالیت‌های ورزشی‌تان را ردیابی کند. ضربان‌سنج قلب نیز با متصل شدن به UA Band می‌تواند میزان ضربان قلب شما را اندازه‌گیری و محدوده‌ی ضربان را نیز در هنگام کار سنجش کند. همچنین میزان کالری‌های سوزانده‌ شده‌ی ناشی از فعالیت‌ها نیز توسط این محصول اندازه‌گیری و ثبت می‌شوند. ضربان‌سنج قلب اچ‌تی‌سی نیز با قیمت ۸۳ دلار در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

انتظار داریم در اواخر ماه جاری، کمپانی اچ‌تی‌سی از گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ پرو و نیز اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۰ لایف‌استایل رونمایی کند. در روز ۴ اکتبر نیز انتظار می‌رود گوگل گوشی‌های‌هوشمند جدید خود که توسط اچ‌تی‌سی ساخته شده و پیکسل و پیکسل ایکس‌ال نام دارند را معرفی کند. بر اساس آنچه تا کنون در اخبار و گزارش‌ها و شایعه‌های مختلف اعلام شده، قرار است دو محصول جدید گوگل، جایگزین محصولات سری نکسوس شوند. اولین دستگاه نکسوسی که با اندروید خالص روانه‌ی بازارها شد، نکسوس وان نام داشت که آن محصول نیز توسط شرکت اچ‌تی‌سی تولید شده بود. بنابراین اینکه گوگل بخواهد ساخت محصولات جایگزین نکسوس را به شرکتی چون HTC واگذار کند، منطقی به نظر می‌رسد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات