مدیرعامل ترکسل: پیام‌ رسان BIP آماده انتقال سرور به ایران است

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیر عامل ترکسل در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه کنفرانس ایران کانکت اعلام کرد که در حال حاضر حدود ۴۵ هزار ایرانی از سرویس پیام‌رسان BIP استفاده می‌کنند و ترکسل آمادگی لازم برای توسعه نرم افزار به زبان فارسی و نگهداری داده‌های آن در داخل کشور ایران را دارد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با مدیرعامل ترکسل در حاشیه کنفرانس ایران کانکت ۲۰۱۶ پیرامون همکاری دو جانبه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار محمود واعظی با بیان سابقه تاریخی روابط دو کشور اعلام کرد‌: «سطح فعلی همکاری‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ایران و ترکیه مناسب است. برای ایران ثبات و امنیت ترکیه بسیار مهم است.»

واعظی با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در جوامع کنونی گفت: «در دنیای امروز، ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش مهمی بر اقتصاد کشورها دارد و به عنوان محرکی است که از لحاظ اقتصادی دیگر بخش‌ها را نیز فعال می‌کند.با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در بخش ICT، زمینه‌های زیادی برای همکاری و سرمایه گذاری وجود دارد.»

ترزی اوغلو، مدیر عامل ترکسل نیز در این دیدار ضمن تشکر از برگزاری مناسب اجلاس ایران کانکت، فعالیت‌های این شرکت را تشریح و با اشاره به سطح روابط موجود دو کشور آمادگی آن شرکت را برای توسعه همکاری‌های مشترک با شرکت‌های مخابراتی ایران اعلام کرد.

مدیرعامل ترکسل به طراحی نرم افزار BIP در ترکیه اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر حدود ۴۵ هزار ایرانی از این نرم افزار استفاده می‌کنند که شرکت ترکسل آمادگی لازم برای توسعه نرم افزار به زبان فارسی و نگهداری داده آن در داخل کشور ایران را دارد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات