مشخصات فنی و قیمت V20 ال جی فاش شد

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
علاوه بر اپل که مراسم رونمایی از آیفون خود را ۲۱:۳۰ دقیقه ۱۷ شهریور برگزار می‌کند، ال‌جی نیز بامداد همان روز مراسم رونمایی از نسل جدید وی ۲۰ را برگزار کرده و این گوشی را رونمایی خواهد کرد. حال ساعاتی پیش از رونمایی این گوشی هوشمند شاهد فاش شدن مشخصات فنی و قیمت این محصول هستیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از آنکه ال‌جی سال گذشته نسل اول گوشی هوشمند پرچمدار سری V را معرفی کرد، فردا شاهد رونمایی از نسل جدید آن با عنوان V20خواهیم بود. اطلاعات و اخباری مربوط به این گوشی هوشمند در هفته‌های اخیر به دفعات منتشر شده است، حال آنکه ساعاتی پیش از رونمایی این محصول شاهد فاش شدن مشخصات فنی و قیمت این فبلت هستیم.

وب‌سایت weelectronics.com اطلاعات مربوط به وی ۲۰ را فاش کرده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. این فروشگاه اینترنتی که در آمریکا واقع شده، اطلاعات جدیدی را ارائه کرده که به نظر می‌رسد مبتنی بر اطلاعات غیررسمی است. براساس اطلاعات موجود وی ۲۰ از وجود یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد. همچنین باید به استفاده از اسنپدراگون ۸۲۰ با بهره‌گیری از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و نمایشگر دوم ۲.۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۴۰ در ۱۶۰ پیکسلی اشاره کرد. وی ۲۰ به عنوان اولین گوشی هوشمند غیرگوگلی مجهز به اندروید نوقا راهی بازار خواهد شد.

آخرین شنیده‌ها رزولوشن دوربین پشتی را ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلویی را ۵ مگاپیکسل عنوان کرده است، اما اشاره‌ای به دوربین دوم که به احتمال زیاد در پشت گوشی قرار خواهد گرفت، نشده است. به نظر می‌رسد در پشت گوشی در کنار دوربین ۱۶ مگاپیکسلی شاهد استفاده از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود. قیمت ۷۹۹.۹۹ دلار برای این گوشی هوشمند به گفته‌ی فروشگاه اینترنتی آمریکایی تعیین شده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات