فاکسکان عرضه جهانی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را آغاز کرد

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
فردا شب انتظار علاقمندان به محصولات اپل به پایان خواهد رسید، چراکه اپل در جریان مراسم شب فردا آیفون‌های جدیدش را رونمایی می‌کند. حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که فاکسکان عرضه‌ی جهانی آیفون‌ها را آغاز کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپل طی مراسمی که شب ۱۷ شهریور ماه برگزار می‌کند، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را رونمایی خواهد کرد. در طول ۲۴ ساعت گذشته اخبار و شایعات متعددی در خصوص آیفون‌های جدید اپل منتشر شده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد. آخرین شنیده‌ها در مورد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس حکایت از این دارد که فاکسکان عرضه‌ی جهانی این گوشی هوشمند را آغاز کرده است.

براساس گزارش ITHome، فاکسکان محموله‌ای از آیفون‌های اپل را که شامل بیش از ۳۷۰٫۰۰۰ دستگاه آیفون می‌شود به بندر شنگ‌ژو چین ارسال کرده تا از این بندر راهی شماری از کشور‌هایی شود که قرار است آیفون در آن‌ها به فروش برسد. گمانه‌زنی‌ها مقصد بعدی آیفون‌های اپل را بریتانیا، هلند، ایتالیا و آمریکا خوانده است. با توجه به پیشینه‌ی عرضه‌ی آیفون‌های اپل انتظار می‌رود میزان فروش این گوشی‌های هوشمند در اولین آخر هفته‌ی پس از عرضه‌ی به بیش از ۱۰ میلیون دستگاه برسد، از این رو این ۳۷۰٫۰۰۰ دستگاه با مجموع وزن ۲۰۰ تن را نمی‌توان محموله‌ی بزرگی خواند.

مینگ چی کو، تحلیل‌گر نام آشنای KGI به این نکته اشاره کرده که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با توجه به عدم بهره‌گیری از تغییرات گسترده و امکانات بالا جذابیتی برای دست یافتن به فروش بالا ندارند، حال آنکه شماری از اخبار منتشر شده در رابطه با ویژگی‌های آیفون‌های جدید می‌تواند کاربران را به سمت خرید این نسل جذب کند. برای مثال می‌توان به عرضه‌ی این گوشی‌ هوشمند در رنگ‌های جدید اشاره کرد.

به طور حتم انفجار باتری گلکسی نوت ۷ می‌تواند نقشی موثر و مثبت برای بالا رفتن فروش آیفون‌های اپل بازی کند، چراکه بنابر شنیده‌ها شماری از کاربرانی که در پی خرید گلکسی نوت ۷ بودند، به سوی آیفون ۷ پلاس تمایل پیدا کرده‌‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات