آیفون 7 با پشتیبانی از فیلمبرداری 4K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه ارائه می‌شود

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را فردا شب طی مراسمی رونمایی خواهد کرد، اما همچنین شاهد انتشار شایعات و اخبار در خصوص آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس هستیم. آخرین شنیده‌ها برگرفته از یک وب‌سایت ویتنامی است که مدعی شده چند دستگاه آیفون ۷ را در اختیار داشته و اطلاعات ارائه شده حاصل کار با این گوشی است. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به آخرین اخبار داشته باشیم.
تبلیغات

اپل طی مراسمی که فردا شب برگزار خواهد شد، نسل جدید گوشی‌‌های هوشمندش را که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نام خواهند داشت، رونمایی می‌کند. حال در آستانه‌ی رونمایی از نسل جدید گوشی‌های هوشمند اپل، یک وب‌سایت ویتنامی با ادعای در دست داشتن چند دستگاه آیفون ۷، گزارشی را در خصوص قابلیت‌های این گوشی هوشمند منتشر کرده است. البته با وجود اشاره به ویژگی‌های آیفون ۷، ویدیو یا تصویری از گوشی منتشر نشده است.

طراحی بیرونی

براساس اطلاعات ارائه شده نگارنده‌ی گزارش با نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۴.۷ اینچی در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای کار کرده است. شنیده‌ها گویای این موضوع است که اپل نسل جدید گوشی‌های هوشمندش را در رنگ مشکی مات و براق راهی بازار خواهد کرد.

همچنین باید به تغییرات در کلید تغییر حجم صدا اشاره کرد که تغییراتی را در مقایسه با آیفون ۶ اس به خود خواهد دید. براساس اطلاعات ارائه شده کلید تغییر حجم صدا در آیفون ۷ کمی شاهد بیرون زدگی خواهد بود که البته این بیرون زدگی نمای کلی گوشی را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

مقاومت در برابر نفوذ آب

همچون بسیاری از شایعات، گزارش جدید منتشر شده نیز گویای این موضوع است که آیفون ۷ اپل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. برای مثال اسلات قرار گرفتن سیم‌کارت با استفاده از یک قطعه‌ی پلاستیکی پوشیده خواهد شد تا مایعات و آب به درون آیفون نفوذ نکنند. این روزها اغلب گوشی‌های هوشمند عرضه شده به بازار از وجود این ویژگی استفاده می‌کنند.

ثبت ویدیو‌های 4K با نرخ ۶۰ فریم در هر ثانیه

یکی از قابلیت‌های هیجان انگیزی که شنیده‌ها احتمال اضافه شدن آن را تایید می‌کنند، پشتیبانی از فیلمبرداری با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم در هر ثانیه است که با بهره‌گیری از آن آیفون ۷ به اولین گوشی‌هوشمند با پشتیبانی از این ویژگی تبدیل می‌شود.

انتظار می‌رود نسل جدید آیفون اپل در حافظه‌های ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی راهی بازار شود. با توجه به احتمال اضافه شدن فیلمبرداری 4K با نرخ ۶۰ فریم در هر ثانیه استفاده از این حافظه‌ها کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

از دیگر قابلیت‌های جالب آیفون ۷ باید به بهره‌گیری از کلید Home لمسی اشاره کرد. در واقع کلید Home جدید عملکردی شبیه به ترک‌پد مک‌بوک‌ها داشته و شاهد عملکرد مکانیکی در این گوشی هوشمند نخواهیم بود، بلکه با بهره‌گیری از فناوری فورس تاچ و موتور تعبیه شده، فشار کلید شبیه سازی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات