تماشا کنید: نگاه نزدیک زومیت به تلویزیون‌‌های مجهز به فناوری Quantum Dot سامسونگ

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA 2016 محصولات جدیدی را رونمایی کرد. از این محصولات می‌توان به تلویزیون‌هایی اشاره کرد که سامسونگ آنها را به فناوری جدیدی موسوم به Quantum Dot مجهز کرده است. نمایندگان زومیت با حضور در غرفه‌ی سامسونگ، نگاهی به این تلویزیون‌ها داشته‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 برلین غرفه‌ی بسیار بزرگی را برای به نمایش گذاشتن تلویزیون‌های جدید خود، اختصاص داده است. این شرکت کره‌ای تلویزیون‌های جدید خود را به فناوری نوظهوری موسوم به Quantum Dot‌ مجهز کرده است. به لطف این فناوری، نمایشگرهای این کمپانی به جای ۱۶ میلیون رنگ، یک میلیارد رنگ را به نمایش می‌گذارند. از بهبودهای دیگری که فناوری کوانتوم‌دات فراهم می‌کند، می‌توان به مواردی همچون روشنایی بیشتر، بهره‌وری انرژی بهتر و میزان burn-in یا تصویر شبح کمتر اشاره کرد. 

تلویزیون‌های SUHD از کوانتوم‌دات‌ها به عنوان منبع نور استفاده می‌کنند، این موضوع سبب تولید رنگ‌هایی پویا و دقیق می‌شود. وقتی فناوری کوانتوم‌دات با پنل‌های ۱۰ بیتی همراه می‌شوند، تعداد رنگ‌های تولیدی ۶۴ برابر رنگ‌های تولید شده توسط تلویزیون‌های عادی می‌شود. بنابراین تلویزیون‌های مجهز به کوانتوم‌دات قادر هستند تا به جای ۱۶ میلیون، یک میلیارد رنگ را به نمایش بگذارند. برای آشنایی با جزئیات این محصولات ویدیوی اختصاصی زومیت را تماشا کنید:

دانلود 720P  |   دانلود 360P   |   دانلود از شاتل

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات