ال جی V20 ماژولار نیست فقط قاب پشتی کشویی دارد

دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
در حالی که فقط چند روز تا معرفی گوشی هوشمند ال‌جی V20 باقی مانده، گزارش جدیدی منتشر شده است که حکایت از طراحی غیر ماژولار آن دارد. شرکت ال‌جی در نظر دارد که با عرضه‌ی V20، فروش ناامید کننده‌ی پرچم‌دار G5 خود را جبران کند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

فقط چند روز تا رونمایی رسمی گوشی هوشمند ال‌جی V20 باقی مانده است. شرکت ال‌جی قصد دارد با عرضه‌ی این گوشی هوشمند، فروش ناامید کننده‌ی پرچم‌دار G5 را جبران کند. با وجود آمار فروش پایین ال‌جی G5 ماژولار، شایعه‌هایی مبتنی‌بر ماژولار بودن گوشی ال‌جی V20 منتشر شده بود. اما طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، طراحی گوشی V20 ال‌جی برخلاف G5 ماژولار نبوده و با لوازم جانبی جی 5 سازگار نخواهد بود.

LG V20

اما داستان به این‌جا ختم نمی‌شود. طبق گزارش وب‌سایت c|net کره، گوشی هوشمند ال‌جی V20 دارای قاب پشتی کشویی نسبتا عجیبی در نیمه‌ی سمت چپ خواهد بود. به طوری که با لمس یک دکمه در لبه‌ی دستگاه، در کشویی باز شده و باتری که ظاهرا قابل تعویض است به اضافه‌ی درگاه سیم کارت و میکرو اس‌دی قابل دسترسی خواهد شد.

LG V20

این گزارش همراه با تصاویر رندر شده‌ای که نحوه‌ی عملکرد در پشتی را همراه با طراحی احتمالی LG V20 نشان می‌دهد، منتشر شده است. به خاطر داشته باشید که این تصاویر صرفا یک طراحی ذهنی بوده و لزوما نمایانگر محصول نهایی نخواهند بود. علاوه‌بر این مورد، همان‌طور که در تصاویر رندر شده مشاهده می‌کنید بخش پایینی دستگاه هم قابل جابه‌جایی است اما در این گزارش اشاره‌ای به این مورد نشده است.

LG V20

در صورت رسمیت یافتن این گزارش، باید اظهار کنیم که مکانیزم کشویی قبلا هم در صنعت گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار گرفته و گوشی V20 جزو اولین‌ها نخواهد بود. همان‌طور که احتمالا به خاطر دارید، شرکت اچ‌تی‌سی (HTC) هم در گوشی هوشمند Desire HD از مکانیزم مشابهی استفاده کرده بود.

فقط گذشت زمان می‌تواند تاثیر این طراحی را در آمار فروش پرچم‌دار شرکت ال‌جی نشان دهد. بدون شک امسال با وارد شدن گوشی جدید شرکت کره‌ای به عرصه‌ی رقابت، شور و هیجان اولیه‌ی خاصی بین کاربران ایجاد خواهد شد. اما احتمالا با در نظر گرفتن ال‌جی G5، باز هم فروش قابل توجهی نخواهد داشت.

LG V20

با توجه به فهرست ویژگی‌ها و مشخصات شایعه شده، فبلت V20 گوشی معقولی خواهد بود. طبق ویدیوی منتسب به V20 که خلاصه‌ای از مشخصات آن را نشان می‌دهد، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی QHD، پردازنده‌ی اسنپدراگون 820 شرکت کوالکام، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل افزایش، تراشه‌ی صوتی ۳۲ بیتی Quad DAC ویژه‌ی علاقه‌مندان به موسیقی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض خواهد بود. همچنین، گوشی هوشمند V20 ال‌جی اولین دستگاه عرضه شده با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا خواهد بود.

طراحی عجیب و جدید ال‌جی V20 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات