تماشا کنید: ویدیو اختصاصی زومیت از غرفه تی پی لینک در ایفا 2016

دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ پر از محصولات متنوع الکترونییکی است و هر نوع نوآوری و لوازم جدید در آن به پچشم می‌خورد. تی‌پی لینک هم که بیشتر در ایران با مودم‌های خود شناخته شده و البته به تازگی در کشورمان اقدام به عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند نیز کرده است، غرفه‌ی متفاوت دارد که در ادامه می توانید با دیدن ویدیوی اختصاصی این غرفه در حال و هوای آن قرار بگیرید.
تبلیغات

تی‌پی لینک که با محصولات ارتباطی خود شناخته می‌شود با دستی پر پا به نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ در برلین گذاشته است و غرفه‌ای متفاوت دارد. در راس توجهات این غرفه، گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت نفوس ایکس ۱ و نفوس ایکس ۱ مکس نام دارند.

مدل نفوس ایکس ۱ مکس، نسخه‌ی حرفه‌ای‌تر است که مجهز به صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی ۵.۵ اینچی IPS با کیفیت 1080p است. این مدل درنسخه‌هایی با حافظه‌ی رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری عرضه می‌شود. مدل ایکس ۱ مشخصاتی میان‌رده دارد. این مدل به یک صفحه‌نمایش‌ ال‌سی‌دی ۵ اینچی IPS با کیفیت 720p مجهز است و شرکت سازنده، آن را در نسخه‌های مجهز به ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۲۲۵۰ میلی‌آمپری عرضه خواهد کرد.

هر دوی این گوشی‌ها به پردازنده‌ی Helio P10 مجهز هستند و از حافظه‌ی جانبی میکرو‌ اس‌دی  تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دهانه‌ی دیافراگم f/2.0 و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، از دیگر مشخصات مشترک گوشی‌های جدید TP-Link هستند. علاوه بر آن، یک حسگر اثر انگشت نیز در زیر دوربین هر دو مدل تعبیه شده است. از لحاظ نرم‌افزاری نیز هر دوی این مدل‌ها به اندروید ۶.۰ مارشمالو مجهز هستند.

علاوه بر این دو گوشی تی‌پی‌لینک محصولات متنوعی را با خود به نمایشگاه آورده است برای اطلاع از این محصولات و همچنین حال و هوای داخل غرفه‌ی تی پی‌لینک در ادامه با ویدیوی اختصاصی زومیت همراه باشید:

دانلود 720P   |   دانلود 360P   |   دانلود 720P شاتل

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات